بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۵۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
گویا تأکید کرد: هموطنان توجه داشته باشند که همیشه معتبرترین منبع دریافت اطلاعات در زمینه سلامت مردم و مسائل مرتبط به آن، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
 تدبیر24:  رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اخبار مربوط به پخش ویروس ایدز شایعه است و منبع معتبر دریافت اخبار و اطلاعات حوزه سلامت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت است.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ در پی انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر «پخش ویروس ایدز از طریق عده ای که به بهانه چک کردن قند خون به درب منازل مراجعه کرده و کارت علوم پزشکی دارند» دکتر گویا این خبر را تکذیب کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت همواره برای اجرای طرح های کشوری که نیاز به اخذ نمونه از مردم در هنگام مراجعه به درب منازل آن ها دارد حتما قبل و حین اجرای طرح، از طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی می کند.

گویا تأکید کرد: هموطنان توجه داشته باشند که همیشه معتبرترین منبع دریافت اطلاعات در زمینه سلامت مردم و مسائل مرتبط به آن، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت افزود: بدون شک تداوم انتشار این اخبار در جامعه به جز تشویش اذهان عمومی نتیجه ای در بر نخواهد داشت و انتظار می رود مردم فهیم نیز به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها