بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
نغمه ثمینی و پیام فروتن عکس‌های خود را از دانشکده «دراما» دانشگاه واشنگتن به‌نمایش می‌گذارند.
  تدبیر24: این نمایشگاه قرار است از روز یکشنبه، 10 خردادماه، به‌مدت سه روز در نگارخانه پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در معرض دید علاقه‌مندان به تئاتر دانشگاهی قرار گیرد. پیام فروتن و نغمه ثمینی در این رابطه اظهار امیدواری کرده‌اند که برگزاری این نمایشگاه بتواند زمینه‌ساز تبادلات علمی، هنری و پژوهشی میان دو دانشکده باشد و بتواند در ارتقای تئاتر دانشگاهی کشور موثر واقع شود.

15 تصویر این نمایشگاه که حاوی فضاهای عمومی دانشگاه واشنگتن، دانشکده «دراما»، کلاس‌های درس، کارگاه‌ها و استودیوها و سالن‌های اجرا است و با همکاری و مساعدت پروفسور «اودای جانسون» مدیر دوره دکتری تئاتر دانشکده «دراما» تهیه شده است.

در متن معرفی این نمایشگاه آمده است: امروزه یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و ارتقای عرصه‌های علمی و هنری را در رابطه هرچه نزدیک‌تر و همکاری‌های هرچه بیشتر نهادهای دانشگاهی می‌دانند. در همین راستا پیام فروتن و نغمه ثمینی، دو تن از اعضای هیئت علمی دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران، تصمیم گرفته‌اند تا نمایشگاه عکسی از فضاها و امکانات دانشکده «دراما» دانشگاه واشنگتن واقع در شهر سیاتل آمریکا برگزار کنند.

دانشگاه واشنگتن در آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان، مقام پانزدهم را کسب کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «گذری بر دانشکده دراما، دانشگاه واشنگتن» می‌توانند از ساعت 10 تا 17 به نگارخانه پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران مراجعه کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، نمایشگاه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها