بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۲۱۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
با کج فهمی تسهیلات بیمه ای خبرنگاران توسط رسانه های تابلودار :
رسانه ای باسابقه مشخص اقدام به مصاحبه از نزدیکان خود و جو سازی علیه وزارت ارشاد نموده است. این در حالیست که در دولت يازدهم نه تنها بيمه خبرنگاران قطع نشده بلكه يارانه بيمه براي نخستين بار...
تدبیر24:هجمه رسانه ای جناح مخالف دولت به قدری است که از دستاویز های متفاوتی برای فشار بهره می برد. درهمین رابطه به تازگی علیرغم تاکید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تخصیص خدمات بیمه ای به خبرنگاران، رسانه ای تابلو دار اقدام به مصاحبه از نزدیکان خود و جو سازی علیه وزارت ارشاد نموده است. این در حالیست که در دولت يازدهم نه تنها بيمه خبرنگاران قطع نشده بلكه يارانه بيمه براي نخستين بار به رسانه ها داده شد تا خبرنگاران خود را بيمه كنند. همچنين بحث بيمه تكميلي نيز در اين دولت به صورت رايگان براي خبرنگاران انجام شده است.
به گزارش خبرنگار تدبیر24 شنیده ها حاکی از آن است این رفتار غیرحرفه ای به دلیل مشکلات شخصی مدیر عامل این رسانه با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است که از فرصت ها برای حمله به این وزارتخانه و سیاست های حمایتی آن استفاده می کند.

همانطور که در گذشته اعلام شده بود، معاونت مطبوعاتی 4 راهکار برای بیمه تمامی فعالان رسانه در نظر گرفته که علاوه بر اقدام رسانه ها كه با دريافت حق بيمه و يارانه بيمه همراه است، با صدور کارت حرفه ای روزنامه نگاري و همچنين ثبت نام در سایت صندوق اعتباری هنر با عنوان «فعالان غیر حرفه ای» ويژه آنها كه به صورت موقت و يا پاره وقت با رسانه ها همكاری می كنند، همچنين بیمه رایگان «سلامت» همراه هست.

با اعلام آمادگی «بیمه سلامت» برای بیمه کردن فعالان مطبوعاتی، آن دسته از افرادی که از طریق رسانه هایشان بیمه نشده اند، به ویژه افرادی که میزان همکاری شان با یک رسانه مشخص به حدی نیست که در زمره همکاران اصلی آن رسانه قرار بگیرند، می توانند از این طریق اقدام کنند.

براین اساس تدبیر24 اعلام می نماید این افراد می توانند به سایت «بیمه سلامت» مراجعه و برای انجام بیمه، نام نویسی کنند تا بعد از استعلام لازم از وزارت ارشاد و سازمان تأمین اجتماعی، با کمک وزارت رفاه، بیمه این افراد رایگان می شود و با همراهی سازمان تأمین اجتماعی و بازپرداخت مابه التفاوت توسط خود فرد یا مسیرهای جایگزین، موضوع بازنشستگی این افراد نیز سامان می گیرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
2
زنده باد روحانی و ظریف
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
بیمه خبرنگاران نسبت به دولت قبل هیچ تغییری نکرده.چرا یک سری جریان سازی می کنند خدا میدونه و بس. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده فقط قراره کسایی که تو دولت قبل با اما و اگر ها بدون سابقه روزنامه نگاری بیمه مطبوعات شده اند قرار هست در این دولت پالایش بشوند.همین
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها