بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۲۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
  تدبیر24:  بهنوش بختیاری که برای بازی در سریال محله گل و بلبل با همکاری عمو پورنگ این روزها در اردبیل به سر میبرد عکس زیر را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت:
همیشه خودتو بندازتا بگیرنت. اگه خودتو بگیری میندازنت...اردبیل با مادرخوبم و ندادوست شدید باوفام..یاعلی.
بهنوش بختیاری در گفت وگویی بیان داشت: برای شاد نگه داشتن کودکان با مایه طنز سریال محله گل و بلبل را کار کردیم تا با همراهی عمو پورنگ بتوانیم در فضایی شاد و مفرح کودکان این مرز و بوم را بیشتر از این مسرور کنیم.

بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین کار سینمایی خود بیان کرد: آخرین فیلم من مربوط به فیلم من پر کرده ام با همراهی لیلا حاتمی است که فیلمبرداری این فیلم تمام شده و ادامه مراحل آن در حال انجام است.

بختیاری درباره فعالیت های فرهنگی هنری خود نیز گفت: سردبیر مجله دیده بان هستم و به عنوان سفیر محیط زیست و انجمن ایدز در راستای اهداف و برنامه هایی که در این زمینه تدارک دیده شده است تلاش می کنم تا زمینه یک حرکت مثبت و سازنده فراهم آید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
0
چقدر زیبا و دوست داشتنی!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها