بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۳۴۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روحیه مردم ایران سرشار از احساسات و عواطف عمیق انسانی در کمک به هم‌نوعان است.
 تدبیر24  : آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مراسم افطاری فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان و نونهالان تحت پوشش این سازمان و آرزوی توفیق برای کارکنان این سازمان اظهار کرد: شیرینی و لذتی که در کمک به نیازمندان نصیب افراد خیر و نیکوکار می‌شود، قابل قیاس با هیچ لذتی نیست.

وی به شکل‌گیری سازمان‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد خیریه در کشور اشاره و تصریح کرد: این روحیه و ویژگی مثبت مردم باید با استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی، حفظ، تقویت و تبدیل به یک فرهنگ شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تأثیر مثبت و قابل توجه رویکرد پیشگیرانه سازمان بهزیستی کشور در کاهش مشکلات خانواده و اجتماع، گفت: این رویکرد نیازمند یک حرکت سیستماتیک و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم از زمان بارداری تا پس از تولد است که نیازمند اطلاع رسانی همه جانبه به خانواده‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی باید برای ایجاد و تولید شغل براساس توانایی‌ها و نیازهای معلولان برنامه‌ریزی کند تا دردها و رنج‌های آنها تا حدود زیادی کاهش یابد.

در ابتدای این مراسم، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کودکان و خانواده‌های تحت پوشش و برنامه‌های آتی این سازمان پرداخت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
1
با درود و سپاس از بیانات ارزشمندی که ایشان در خصوص کمک به نیازمندان و فرهنگ ابراز فرمودند. نکته قابل تامل اینکه در موضوع توسعه پایدار سه رکن موجود است که عبارتند از :اقتصاد، محیط زیست و جامعه که زیربنای آنها آموزش و ساخت فرهنگ است.یکی از ابزارهای کارآمد همه این رکن ها سازمان های مردم نهاد است ، لذا از مسیولین محترم استدعا می گردد در خصوص بسترسازی برای تاسیس و فعالیت اینگونه سازمان ها تلاش و تصمیمات عاجل و اساسی را مورد عنایت قرار دهند تا کشور رو به سوی توسعه پایدار گام بردارد که یکی از نتایج آن رفع نیازمندی در جامعه میباشد.با آرزوی بهروزی هم ميهنان گرامی و پیروزی مسیولین بزرگوار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
2
خدا حفظت کنه ایت ا... انشاا...
معلم مهربان
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها