بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
حاج آقا، شمایی که تریبون اهل بیت دستت هست چرا حرف سیاسی میزنی ؟؟؟ شما چرا از پشت میکروفن هیئت و مسجد توهین میکنی ؟؟ شما چرا اون وقتی که قراره روضه بخونی و مناجات کنی رو صرف این میکنی که لیچار بار این و اون کنی؟؟ شما چرا به کیش و جت اسکی رفتن مسئولین عالی رتبه نظام گیر میدی در صورتی که خیلی ها و حتی شاید خود شما از این تفریحات انجام دادی ؟؟؟؟

تدبیر24 :رسول محمدی - اولین باری که رفتم هیئت خیلی بهم چسبید هیئت رزمندگان اسلام غرب بود مهدیه امام حسن(ع) ، حاج سعید بود سال 81، اونموقع ها هر کی یه گوشه مینشست عزاداری شو میکرد نه کسی هول میزد که بره جلو نه کسی ادعایی داشت . تا اینکه نفهمیدم چیشد خودم شدم پا منبری و همیشه اون جلو بودم از حق نگذریم اون جلو یه چیز دیگه اس چند سال همینطوری گذشت دیدیم بعله یواش یواش یه جای ثابتی داشتم اون جلو . همیشه برام سوال بود که آیا مداح هم باید سخنرانی بکنه یا نه ؟ چرا باید وسط دعای کمیل و ابوحمزه مداح عزیزمون نیم ساعت از مسائل داخلی کشور حرف بزنه و انتقاد کنه و با لحن تندی برخورد کنه . شاهد اتفاقاتی بودم که تو مغزم نمیگنجید . حاج سعید و این جور پا منبری هااااااا!!! البته حرف من با پیر غلام های هیئت نیست . اونا که خاک پاشون رو سرمه چشم میکنم و احترامشون واجب . روی صحبتم با جوون هایی بود که اونموقع اطراف حاجی و هیئت بودن . یک سری افراطی گری ها و حرکات و رفتاری که از یه بچه هیئتی بعید بود رو میدیدم ترجیح دادم هیئتی نباشم و پای منبر نرم و جای ثابت نداشته باشم اون جلو اینجوری بگم بهت" زده شدم" .

تا چند سال بعد که دری به تخته خورد و ما رفتیم مجلس آقا رضا هلالی گفتیم خداروشکر حتما خیلی بهتر از اون موقع شده و با گذشته فرق کرده باشه، نشستیم پای صحبت سخنران که واقعا شیوا و بلیغ صحبت میکردن هر چی دقت کرده دیدم والا منبر حاج آقا روبروی منه ولی نود درصد مردم دارن یه سمت دیگه رو نگاه میکنن ما هم اون سمت دیگه رو نگاه کردیم دیدیم ببببببعله تازه فهمیدم این عزیزان منتظر ورود آقا رضا هستن که تشریف فرما بشن و توجه زیادی به حرفای حاج آقا ندارن . جای همه شما خالی جشن نیمه شعبان بود و شور خاصی بین حضار بود . دیدم گویا صحبت های حاج آقا به اتمام رسید و آقا رضا هنوز نیومدن . یه دوستی میکروفن رو برداشت که صدای قشنگی هم داشت شروع کردن به مدیحه سرایی ولی بازم سر حضار به سمت دیگه ای بود . تا اینکه بلاخره آقا رضا نزول اجلال فرمودند و گویا یک " شو من " وارد یه مجلس شده باشه .

خلاصه درد سرت نیارم جوون شور و حال خاصی تو مجلس بپا شد با حضور آقا رضا، تا چند دقیقه ای از صدای گرم ایشون لذت بردیم تا اینکه حضار گویا تو استادیوم بودن و میخواستن که بازیکن مورد علاقشون پنالتی نهایی رو بزنه و همه یک صدا میگفتن روح الله روح الله تا اینکه ببببعله متوجه شدم این دوستان علاقه مند شنیدن صدای آقای بهمنی هستن ، خب اینکه خوبه ولی اگر کسی از بیرون صدای این تشویق ها رو میشنید منتظر بود این پنالتی گل بشه و برن جام جهانی . خلاصه ما رفتیم جام جهانی شما هم ناراحت نباش . تا اینکه این چند روز تو سایت های خبری میبینم که اسم مداح های عزیزمون رو که احترامشون بخاطر نوکری تو دستگاه اهل بیت برای من واجبه تو سایت های خبری جناحی میبینم که متاسفانه در مورد هنر و سیاست اظهار نظر میکنن . خب این خیلی خوبه که آدم در مورد همه چی صاحب نظر باشه ولی بدونه چجوری و کجا بیان کنه . من به اصل قضیه و این که این مداحان بزرگ در چه مورد اظهار نظر کردن کاری ندارم . حرفم اینه حاج آقا، شمایی که تریبون اهل بیت دستت هست چرا حرف سیاسی میزنی ؟؟؟ شما چرا از پشت میکروفن هیئت و مسجد توهین میکنی ؟؟ شما چرا اون وقتی که قراره روضه بخونی و مناجات کنی رو صرف این میکنی که لیچار بار این و اون کنی؟؟ شما چرا به کیش و جت اسکی رفتن مسئولین عالی رتبه نظام گیر میدی در صورتی که خیلی ها و حتی شاید خود شما از این تفریحات انجام دادی ؟؟؟؟ ولی هنوز هم برام جای سواله که آیا مداح باید بین روضه و دعای کمیل و ابوحمزه سخنرانی بکنه یا نه ؟؟؟؟؟

با تمام ارادتی که برای تمام نوکران اهل بیت قائل هستم و قصد بی احترامی به شخص یا مجلسی نداشتم . فقط حرف دل بود .

یا حق

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها