بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
شهرام اقبال‌زاده که مسئولیت گروه رمان کودک و نوجوان یک انتشاراتی را بر عهده دارد، از ایجاد شورای ویرایش ادبی و رسم‌الخط واحد در این موسسه انتشاراتی خبر داد.
 تدبیر24: این مترجم به خبرنگار گفت: هدف از ایجاد شورای ویرایش تدوین رسم‌الخطی واحد در حوزه نشر کتاب کودک و نوجوان است؛ چون در حال حاضر نه رسم‌الخط فرهنگستان و نه رسم‌الخط آموزش و پرورش در حوزه ویرایش ادبیات کودک و نوجوان ما دیده نمی‌شود.

او این موضوع را از جلوه‌های عملکرد حرفه‌ای در ادبیات توصیف و بیان کرد:‌ در حال حاضر بسیاری از موسسات انتشاراتی حتی سرویراستار هم در اختیار ندارند. به هر حال ما در تلاش هستیم تا با ایجاد رسم‌الخطی واحد که قطعا با توجه به فعالیت‌های ادبی موسسه انتشاراتی محراب قلم از انعطاف‌پذیری ویژه‌ای برخوردار است، رسم‌الخط واحدی را طراحی کنیم.

هم‌زمان با بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این انتشارات با 18 عنوان رمان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به عنوان آثار چاپ اولی در نمایشگاه حضور پیدا کرد. دو جلد از این رمان‌ها تألیفی و اثر جمال‌الدین اکرمی بودند و بقیه آن‌ها آثار ترجمه‌ای. در حال حاضر این موسسه انتشاراتی با تداوم فعالیت‌های خود در این حوزه درصدد است قریب به 10 اثر تألیفی و بیش از 20 اثر ترجمه‌ای را در ژانرهای مختلف وارد بازار کند.

به گفته اقبال‌زاده، ملاک‌های زیباشناختی و مخاطب‌پسندی محور اصلی کتاب‌های تألیفی و ترجمه‌ای برای نشر در این موسسه انتشاراتی هستند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها