بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات استقلال درباره آخرین وضعیت تیمش توضیحاتی را ارائه داد.
 تدبیر24 : علی نظری جویباری، مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات استقلال در مورد وضعیت این تیم، گفت: تمام تلاشمان این است که تا روز سه‌شنبه استقلال کامل شود تا تیم به شکلی منسجم راهی اردو شود. ما یکی، دو سهمیه داریم که آنها را در روزهای آینده نهایی خواهیم کرد و چند جای خالی هم داریم که بازیکنان خارجی برایش در نظر گرفته‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که مهدی رحمتی سهمیه لیگ برتری برای تیمش محسوب می‌شود؟ اظها‌ر کرد: بله. این بازیکن سهمیه لیگ برتری است.

نظری جویباری ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر ما به دنبال جذب یک بازیساز و یک مهاجم هستیم. به ذوب آهن هم برای حسن زاده نامه زده ایم و با چند بازیکن خارجی خوب هم صحبت کرده‌ایم.

او درباره وضعیت جاسم کرار نیز افزود: فردا (یکشنبه) با مدیر برنامه‌های جاسم کرار جلسه‌ای خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم او را حفظ کنیم. پرویز مظلومی این بازیکن را می‌خواهد، ولی ما از پارسال درس گرفته‌ایم و می‌خواهیم با او قرارداد سفت و سختی بگیریم. کرار به ایران می‌آید پول بگیرد و باید منافع تیم را در این میان در نظر بگیریم.

نظری جویباری درباره وضعیت صادقی و بیک زاده گفت: به این دو بازیکن نامه عدم نیازشان را داده‌ایم و این دو فصل آینده در استقلال نیستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها