بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان ضمن هشدار نسبت به خرید هرگونه گوشت قرمز فاقد لیبل از مصرف‌کنندگان خواست از خرید گوشت دام‌هایی که ممهور به مهر دامپزشکی نیستند، اجتناب کنند.
  تدبیر24 : دکتر محمد سعیدی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و فعالیت کنه‌ها که ناقل اصلی بسیاری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و از جمله بیماری خطرناک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو CCHF هستند از خرید هر گونه گوشت خارج از چرخه نظارتی دامپزشکی جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه این بیماری مشترک انسان و دام جز تب، علائم ظاهری دیگری ندارد، ادامه داد: مصرف گوشت دام‌های ناقل این بیماری ویروسی می‌توانند به راحتی این بیماری را به انسان منتقل دهند لذا هشدار داده می‌شود مصرف‌کنندگان جدا از مصرف هر گونه گوشت خارج از چرخه نظارتی دامپزشکی و فاقد مهر بهداشتی کشتارگاه ممانعت کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان گفت: بهترین راه پیشگیری از این بیماری رعایت نکات ساده بهداشتی در نگهداری دام، کشتار دام و حتی خرید و خردکردن گوشت و اندام‌های خوراکی نظیر جگر، دل و قلوه و نظایر آن است.

سعیدی تاکید کرد: مبارزه اصولی با کنه‌ها و توجه به توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی به راحتی خانواده‌ها را از این بیماری مصون نگه می‌دارد.

این دکترای دامپزشکی از کشتار غیرمجاز دام‌ها، خرید گوشت‌های قرمز بدون هویت، عدم رعایت نکات بهداشتی و... به مثابه مهمترین خطرات و نقاط بحرانی در ابتلا به این بیماری خطرناک نام برد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها