بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
 تدبیر24 :  مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل غیر موتوری گزارش فعالیت 149 خانه دوچرخه شهر تهران در بهار منتشر کرد که بر اساس آن، بیش از 108 هزار و 500 نفر از شهروندان تهرانی در سه ماهه نخست جاری سال از دوچرخه‌های موجود در این مراکز استفاده کردند.

مهندس سید نواب حسینی منش در این ارتباط گفت: میزان استفاده از امکانات دوچرخه‌سواری شهر تهران روند صعودی دارد، به طوری که تعداد استفاده کنندگان از خانه‌های دوچرخه از 16 هزار نفر در فروردین، در اردیبهشت بیش از سه برابر شد و به 34 هزار نفر افزایش یافت و این روند با افزایش حدود دو برابری نسبت به اردیبهشت، در خرداد به 63 هزار و 500 نفر افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به این که به طور متوسط روزانه 24 شهروند از هر خانه دوچرخه استفاده می‌کنند، اظهار کرد: خوشبختانه از طرح دوچرخه‌سواری در شب‌های رمضان، استقبال بسیار خوبی به عمل آمده، چنانچه در شب‌های نیمه اول ماه مبارک رمضان، 10 هزار و 500 نفر از شهروندان از امکانات دوچرخه‌سواری در 16 بوستان شهری استفاده کردند.

وی با بیان اینکه نسبت به جابه‌جایی تعدادی از خانه‌های دوچرخه در برخی مناطق که جانمایی مناسبی ندارند با هماهنگی شهرداری‌های مناطق مربوطه اقدام خواهد شد، تصریح کرد: به این منظور، جابه‌جایی 21 خانه دوچرخه در اولویت قرار دارد.

حسینی منش با تأکید بر اینکه در طرح توسعه دوچرخه‌سواری شهرداری تهران، ایمنی دوچرخه‌سواران در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: در این راستا، نسبت به تهیه دو هزار عدد کلاه ایمنی استاندارد و تجهیز خانه‌های دوچرخه به این امکان ایمن اقدام خواهد شد و شهروندان هم‌زمان با تحویل دوچرخه، یک عدد کلاه ایمنی نیز دریافت خواهند کرد.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل غیر موتوری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش خانه‌های دوچرخه جدید و مکان‌یآبی مناسب خانه‌های دوچرخه موجود، تجهیز این مراکز به دوچرخه‌های جدید و تجهیزات لازم همچون کلاه ایمنی و آموزش و همچنین فرهنگ‌سازی در این ارتباط، انتظار داریم شاهد افزایش روند صعودی استفاده از دوچرخه در تهران باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها