بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
 تدبیر24: مسئول نقل و انتقالات استقلال می‌گوید پرویز مظلومی و همکارانش تا پایان روز دوشنبه درباره بازیکنان خارجی برای این تیم، نظرشان را اعلام می‌کنند.

بهرام امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ورزشی ایسنا، درباره جلسه‌ای که روز دوشنبه (امروز) درباره نقل و انتقالات در باشگاه استقلال برگزار شده بود، اظها‌ر کرد: این جلسه ساعتی پیش در باشگاه استقلال با حضور بنده، آقای مظلومی، پورحیدری و نظری جویباری برگزار شد. موضوعیت جلسه درباره جذب بازیکن خارجی بود و صحبت‌های خوبی میان اعضا مطرح شد و چندین گزینه بررسی شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد پروپچیچ قرار است به استقلال بپیوندد، گفت: اسم این بازیکن را تایید نمی‌کنم و قرار نیست که او را جذب کنیم. نمی دانم این اسم از کجا آمده است.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به این سوال که چه گزینه‌هایی پیش روی استقلالی‌ها است؟ عنوان کرد: در حال‌ حاضر شش – هفت گزینه داریم که چند تن از آنها مهاجم و چند تن از آنها هافبک هستند.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف نهایی بازیکنان خارجی استقلال معلوم می‌شود؟ گفت: امشب قرار است کادرفنی نظرش را راجع‌ به هفت گزینه‌ای که بررسی کرده‌ایم را به ما اعلام کنند تا برای جذب آنها کار را آغاز کنیم.

امیری در پایان و در پاسخ به این سوال که اگر یکی، دو بازیکن از میان گزینه‌های یاد شده انتخاب شوند، آیا برای تست فنی به ایران می‌آیند؟ گفت: خیر. فقط از این بازیکنان تست پزشکی به عمل می‌آید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها