بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۴۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
شهرام محمودی
 تدبیر24: با حذف تیم ملی والیبال کشورمان از لیگ جهانی 2015 و تا فاصله شروع مسابقات جهانی والیبال ، شهرام محمودی از فرصت استفاده کرده تا تعطیلات را در شمال خوش بگذراند.
 
 
شهرام محمودی با ارائه بازیهای درخشان خود در مسابقات لیگ جهانی ،به عنوان امتیازآورترین بازیکن در دروه نیمه نهایی انتخاب شد.
این بازیکن بلند قامت متولد 1367 در کرج اصالتآ آذری و اهل میانه و عضو تیم ملی والیبال ایران و شهرداری ارومیه است. محمودی سابقه بازی در تیم های آیدانه چالدران، پیکان تهران، پتروشیمی بندر امام، آلومینیوم بندرعباس، کاله مازندران و متین ورامین را دارا است. او برادر بهنام محمودی است. محمودی قبل از والیبال، دروازه بان تیم فوتبال نوجوانان پیکان بود و بعد به والیبال رو آورد.
 او از پیکان توسط بهروز عطایی به کاله آورده شد و به خاطر بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشت توسط ولاسکو به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد و در مسابقات انتخابی المپیک 2012 ستاره تیم ملی ایران بود، شهرام محمودی به عنوان یکی از بازیکنان کاله در بازی های آسیایی جام باشگاه های آسیا حضور داشتو به عنوان بهترین اسپک زن قهرمانی باشگاه های آسیا سال 2012 معرفی شد و پس از یک سال حضور در کاله به متین پیوست. محمودی در جام بزرگ قهرمانان جهان 2013 از ستارگان تیم ملی ایران در این رقابت ها بود. محمودی در سال 2014 با متین ورامین به قهرمانی باشگاه های آسیا رسید و با درخشش خود به عنوان باارزش ترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
4
غيرت ديني هم مثل غيرت ملي چيزي خوبيه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها