بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۴۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
 تدبیر24:  ظریف در مذاکرات به همراه نابغه ی سیاسی ایران دیده شد!! به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه های اجتماعی، مهم ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه های اجتماعی نقل می شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می کند.

یکی از این شایعات داغ شبکه های اجتماعی در روزهای گذشته مربوط به یکی از همراهان وزیر خارجه کشورمان در وین است.

**شایعه**

 س از جمع بندی وین شایعه ای به این مضمون در شبکه های اجتماعی گسترش یافت: «جوانی که در تیم دیپلماتیک ظریف می بینید مجتبی سعیدی نابغه سیاسی ایران است. جوانی متولد خرم آباد فارغ التحصیل دانشگاه علامه و رتبه یک دوره دکتری رشته علوم سیاسی دانشگاه هاروارد آمریکا. دارای بیش از 100 مقاله isi در زمینه علوم سیاسی بین الملل که توسط آکادمی علوم سیاسی دانشگاه هاروارد موفق به کسب مدال نابغه سال شده. به افتخار این جوان برومند ایرانی که پابه پای دکتر ظریف در مقابل قدرتهای بزرگ جهان به پای میز مذاکره نشسته».
**واقعیت**

 واقعیت این است که فرد مذکور در تصویر بالا یکی از محافظان جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان است که در این سفر وی را همراهی کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
لطفاً از فارس کپی نکنید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها