بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
معاون رییس جمهور در امور زنان تاکید کرد:
لازم است تبیین جایگاه زنان و تعریف نقش سهم زنان در شرایط پساتوافق انجام شود و تحقق سیاست‌های کلی مانند اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود به برقراری شرایط بهتری در کشور منجر شود و توجه به نقش زنان در این زمینه نیز بسیار اهمیت دارد.
 تدبیر24: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لازم است تبیین جایگاه زنان و تعریف نقش سهم زنان در شرایط پساتوافق انجام شود و تحقق سیاست‌های کلی مانند اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود به برقراری شرایط بهتری در کشور منجر شود و توجه به نقش زنان در این زمینه نیز بسیار اهمیت دارد.
، شهیندخت مولاوردی در نشست خبری دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار که امروز در معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه هستیم و هدف دولت در تدوین این برنامه تحقق توسعه متوازن است چراکه در سال‌های قبل شاهد این توازن نبودیم و نقش زنان در توسعه متوازن باید تعریف شود.

وی تاکید کرد: لازم است شرایطی را با مشارکت نهادهای علمی دانشگاهی، مدنی فراهم کنیم تا بتوانیم به جایگاه درست و مبتنی بر واقعیت برای زنان در برنامه ششم توسعه دست یابیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در حال حاضر ایران در شرایط خاصی در حوزه حیات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به سر می‌برد، اظهار کرد: سال 94 در شرایطی آغاز شد که اوایل آن تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در یک چارچوب مفهومی با کشورهای قدرتمند به تفاهم رسید و اخیرا شاهد یک توافق هسته‌ای بودیم که یک بازی برد - برد محسوب می‌شود. امیدواریم در ادامه تلاش‌های صورت گرفته بتوانیم از این شرایط جدید به نفع توسعه و اقتصاد کشور بهره ببریم.

مولاوردی تاکید کرد: این گشایش به معنای واردات بیشتر و تبدیل شدن به یک کشور مصرف کننده نیست و باید تلاش کنیم که یک کشور تک محصولی نباشیم. زنان در صادرات غیرنفتی مانند صنایع دستی می‌توانند بسیار کمک کنند و برگزاری همایش‌هایی مانند نمایشگاه و همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در تحقق این هدف موثر است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها