بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
 تدبیر24:  رسیدگی به این پرونده 28 تیر امسال در تماس فردی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 شهرستان آران و بیدگل در رابطه با زخمی شدن یک زن جوان و کشته شدن دختر هفتساله او در دستور کار، مأموران جنایی پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه که خانهایدریکی از محلههای جنوبی شهر بود، وارد ساختمان موردنظر شدند.

قتل دختر 7 ساله

کارآگاهان با ورود به خانه موردنظر مشاهده کردند مرد 31سالهای به نام سعید با ضربههای چاقو زخمی شده و در چند قدمی وی نیز همسر جوانش غرق در خون افتاده است. در ادامه بازرسی خانه جسد دختر هفتساله این زوج به نام رقیه دریکی از اتاق ها پیدا شد. بررسیهای اولیه نشان می داد رقیه با 14 ضربه چاقو به قتل رسیده است.

مأموران در ادامه دریافتند، با توجه بهبههمریختگی خانه فرد غریبهای وارد این ساختمان شده و این جنایت هولناک را رقمزده است بنابراین برای رازگشایی از این ماجرا، به تحقیق از اهالی محل پرداختند که مشخص شد آنها ورود و خروج فرد غریبهای را به این خانه ندیده اند و گمان نمی کنند عامل یا عاملان جنایت بهزور وارد خانه زوج همسایه شده بودند. در این مرحله از تحقیقات مأموران به عملیات میدانی دست زدند و به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد پدر خانواده که سعید نام دارد معتاد به شیشه بوده و همیشه صدای مشاجره او و همسرش را می شنیدند. روز حادثه نیز چند بار صدای مشاجره و دعوای مرد جوان و همسرش را شنیده اند. همین اطلاعات کافی بود تا کارآگاهان جنایی اطمینان یابند که پدر خانواده مرتکب قتل شده باشد. باگذشتیک هفته از وقوع این جنایت هولناک مادر خانواده با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

جنایت به خاطر توهم

زن جوان در اظهاراتش گفت: همسرم ماده مخدر شیشه مصرف می کرد و همیشه در توهم بود. برای ادامه زندگی و آینده دخترمان هر کاری که می شد انجام دادم تا شوهرم اعتیادش را ترک کند اما بیفایده بود. این اواخر هم شوهرم حال خوبی نداشت و مدام پس از مصرف شیشه می گفت افرادی در تعقیبش هستند و قصد دارند او را به قتل برسانند.

وی خاطرنشان کرد: شوهرم خیلی نگران بود و می ترسید. هر شب کابوس می دید. می ترسید اگر کشته شود چه بلایی بر سر من و دخترم می آید. نگران ما دو نفر بود. صبح روز حادثه زمانی که من و دخترم از خواب بیدار شدیم، شوهرم بی رحمانه و درحالیکه چاقویی بهدست داشت به ما حمله کرد. در بیمارستان که به هوش آمدم متوجه شدم دخترم کشتهشده و همسرم، خودزنی کرده است.

اعتراف به قتل

با ثبت اظهارات زن بازگشته از دروازه مرگ، مأموران منتظر ماندند تا با به هوش آمدن عامل جنایت در بیمارستان، تحقیقات از وی را آغاز کنند.

در این مرحله از تحقیقات مأموران به بررسی سوابق کیفری متهم به قتل به نام سعید پرداختند که مشخص شد او سه سابقه کیفری درزمینه قاچاق مواد مخدر دارد و مدتی در زندان بوده است.

سرانجام دو روز قبل وضع او مناسب شد و در بازجویی ها گفت: شیشه مصرف کرده و توهم ناشی از آن رهایم نمی کرد. مدتی بود که احساس می کردم افرادی در تعقیبم هستند و می خواهند مرا بکشند. از طرفی علاقه بسیاری به خانوادهام داشتم و نگران بودم افرادی که در تعقیبم هستند، به آنها نیز آسیب برسانند. بنابراین تصمیم گرفتم خود و اعضای خانوادهام را به قتل برسانم تا هیچکدام از ما سه نفر در دام آن افراد غریبه گرفتار نشوند. به همین خاطر پس از زخمی کردن همسر و دخترم، خودزنی کردم.

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان دراینباره گفت: با اعتراف تکاندهنده متهم به قتل، برای او قرار قانونی صادر شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها