بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
 تدبیر24:  جزئیات پرونده جا ماندن قیچی یدر شکم زن میانسال در مشهد: زن میانسالی با مراجعه به دستگاه قضایی و تسلیمشکوائیهای به دادسرای مشهد مدعی شد: اسفند سال گذشته بنا به تشخیص پزشک معالج و برای انجام عمل جراحی انسداد آئورت دریکی از بیمارستانهای مشهد بستری شدم و توسط جراحی به نام ... عمل شدم اما هنوز مدتی از این عمل نگذشته بود که در ناحیه شکم احساس درد و سوزش شدیدیپیدا کردم تا اینکه پس از گذشت 45 روز از این ماجرا، دوباره نزد پزشک معالج رفتم اما نتوانستم او را ملاقات کنم.
 
این زن در ادامه شکایت خود ادعا کرد: درحالیکه درد می کشیدم بنا به دستور پزشکان به رادیولوژی رفتم و عکسی از محل درد تهیه کردم. اینجا بود که یکی از پزشکان تشخیص داد یک عدد قیچی در شکم من جامانده است. به همیندلیل دوباره نزد همان پزشک متخصص رفتم که وی گفت: برای خارج کردن قیچیباید دوباره تحت عمل جراحی قرار بگیرم.
 
اینگونه بود که با دستور پزشکی دوباره دریکیدیگر از بیمارستانهای مشهد بستری شدم و مرا به اتاق عمل بردند. شاکیاین پرونده همچنینمدعی شد: هنگام عمل جراحیدوم به دلیلتزریقداروی اشتباه به کما رفتم که بعد فهمیدم کادر درمانی اتاق عمل برای خارج کردن من از حالت کما از دستگاه «شوک» استفاده کرده اند که به خاطر همین موضوع چند تا از دنده هایمنیز شکسته است.
 
اکنون باگذشت4 ماه از آن حادثه نهتنها بهبود نیافتهام بلکه دچار عوارض غیرقابلتحملناشی از قصور پزشکی به دلیلجا گذاشتنقیچی در شکم و همچنین عوارض ناشی از عمل جراحیدومشدهام و ... این گزارش حاکی است: به دنبال مطرحشدناینشکایت، هیئتبدویانتظامی نظام پزشکینیز پس از بررسیاینشکایت و طیحکمی  اعلام نظر کرد که مسئولیت عوارض ناشی از برجا ماندن جسم خارجی در عمل بهطور کامل بر عهده جراح معالج است.
 
گزارش خراسان حاکی است: این پرونده در حالی مراحل قضایی خود را طیمی کند که به دستور قاضی پرسا (معاون دادستان مشهد) و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، شکایتاین زن 60 ساله برایرسیدگیقضایی به شعبه 201دادسرایعمومی و انقلاب ارجاع شد و توسط قاضیملازمیان تحت رسیدگی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها