بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
سوگند به قلم! و قسم به چيزيكه مي نويسد!
در ايامي كه از آن به عنوان عصر اطلاعات و ارتباطات ياد مي شود، قطعا حضور خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار ناشدنی دارد. در دنیای پر هياهوي امروز با وجود گسترش ارتباطات پيشرفته و متعدد در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگارانی درست کار و صادق امكان پذير است. خبرنگاراني كه باید با قبول خطرهای فراوان، به كشف حقيقت دست بزنند و خبر را با سرعت و دقت به اطلاع افكار عمومي برسانند.
حرفه خبرنگاري با خبر سرو كار دارد و اگر اين كار مقدس آلوده به هوا نفس و ماديات شود، ديگر در جامعه ارزش و بهاي ندارد. همانگونه كه خداوند در قرآن کریم مي فرمايد: «اگر فاسقی برایتان خبری آورد، بدون تحقیق حرفش را نپذیرید.»
در دنیای کنونی که جامعه سرگرم کار خویش است و چندان به عملکرد حاکمان و نقد و بررسی آنان توجهي ندارند، این خبرنگاران رسانه ها هستند که با تیزهوشی و دقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می کنند. آنها، از یک طرف درد دل مردم را می شنوند و به مقامات بالا انتقال می دهند، و از سوی دیگر، پاسخ های مسئولان را به آگاهی مردم می رسانند.
حال چند وقتي است كه ما جمعي از دوستان رسانه اي شامل مديران مسئول سايتهاي خبري، سردبيران و دبيران خبرگزاري به همراه دانشجويان ارشد و دكتراي علوم سياسي به منظور هم انديشي و افزايش آگاهي با هدف ايجاد يك پل ارتباطي، در يك جمع صميمي به گرد هم آمده ايم تا بتوانيم به طور شايسته منتقل كننده پيامي درست به مردم و كارگزاران نظام باشيم.
جمعي با وجدانهاي بيدار كه همگي از افراد فعال، متعهد، معتقد و دلسوز در نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و با وجود تفاوت در افكار ولي در يك جمع دوستانه و مبتني بر احترام متقابل در كنار يكديگر مي نشينند و به صورت منظم جلساتي با ماهيت تخصصي و راهبردي برگزار مي كنند و خارج از درگيري هاي سياسي و جناحي صرفا به دونبال كشف حقيقت و بيان صحيح آن به جامعه مي باشند.
گروهي كه با نگاهي عميق و هدفي بلند، پا به عرصه رسانه اي كشور گذاشته است و مي خواهد با وجدانهاي بيدار، صداي رساي مردم شريف و عزيز ايران سرافراز باشد. انشالله
جمعي از اصحاب رسانه و دانشجويان علوم سياسي
١٧ مرداد ١٣٩٤

اسمی اعضای گروه:
1- پیام برازجانی
2- حامد صالح آبادی
3- مهدی محمدی
4- علیرضا حسینی
5- سعید سیف
6- کامبیز مهدی زاده
7- احمد جانثاری
8- علی جمشیدی
9- فرهاد فرزاد
10- سید صادق حسینی
11- جعفر محمدی
12- حسین جعفری
13- صیدا کریمی
14- محمد آیتی
15- محمد حیدری
16- محسن خانعلی
17- صفدریان
18- محسن عربی
19- مهرابی
20- محمد زینت ساز
21- مصطفی قربانی
22- محمد رضا فخر
23- رضا هاشمی
24- مهدی تولایی
25- حسین افراخته
26- محمد رضا فخر
27- مهدی پور رهنما
28- محمد مختاری
29- حمید سانی خانی
30- امید شنعه
31- زهره آشتیانی
32- طالبیان
33- آزاد بخت
34- محمد نوروزی
35- حنیف محمود زاده
36- وحید شاه سونی
37- مسعود کیخا
38- مهدی بابایی
39- بابک شیبانی
40- سپیده مغفرتی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها