بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۶۶۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
 تدبیر24 : نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی از جلسه روز گذشته نمایندگان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی و بانک صادرات در مورد موسسه میزان خبر داد.

هادی قوامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد و قرار شد دارایی‌های مالی و فیزیکی موسسه میزان ظرف هفته آینده توسط قوه قضاییه از طریق دادستانی تعیین تلکیف شود و اگر باید ورشکستگی آن اعلام شود این کار صورت گیرد تا هیات تسویه اجازه انتقال اموال و دارایی‌هایش را داشته باشد.

وی افزود: این اموال و دارایی‌ها به بانک صادرات ارائه خواهد شد و بانک صادرات از آنهایی که زودتر نقد می‌شود شروع می‌کند و به تدریج از سپرده‌های خودش آنها را تسویه می‌کند.

این نماینده مجلس در پایان گفت که قرار است ظرف 3-4 هفته آینده این کار عملیاتی شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
1 سال ...تازه بي .. ميگن داراي ها تعيين تكليف مي شود
پرسولیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
با سلام و قدر دانی از اطلاع رسانی شما کارکنان سایت خبری
یک گل در بازی فوتبال و داوری یک شخص 90 دقیقه در برنامه ورزشی بحث میشود و از وزیر و دیگر روسا پیگیری می شود و چند روز ادامه می یابد و با رییس جمهور نامه مینویسند و شبکه ها صدا و سیما پخش می کنند اما حدود 1 میلیون خانواده سپرده گزار موسسه میزان خراسان (وابسته به یکی از قوای کشور) و خانواده شان که برای امرار معاش و کرایه منزل و....8 ماه است در اضطراب و مشقت زنده مانی می کنند برای کشورم و مسلمان بودن خودم زجر میکشم
راه حل مردمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
جمعی از سپرده گزاران میزان حاضر شدند تمام یا بخشی از سپرده خود را به صورت سپرده بلند مدت در بانک صادرات تبدل نمایند.با این روش سرعت پاسخگویی به سپرده گزاران بیشتر ومشکل امنیتی ایجاد شده زودتر به پایان میرسد .
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
ما هم راضی و موافق هسنیم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها