بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۶۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار عمومی صداوسیما نشان می دهد ساکنان تهران سریال «تنهایی لیلا» را بیشتر دیده اند.
 تدبیر24:  نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار عمومی صداوسیما نشان می دهد ساکنان تهران سریال «تنهایی لیلا» را بیشتر دیده اند.

مرکز پژوهش و سنجش افکار عمومی صداوسیما در یک نظرسنجی از نمونه ۴۵۷ نفری ساکن شهر تهران، نظر آنها را درباره سریال های جدید جویا شد.

نتایج این نظرسنجی که در هفته چهارم مرداد ماه انجام شده، نشان می دهد که بیش از ۵۰ درصد آن ها بیننده سریال های جدید بوده اند. در این میان سهم زنان کمی بیشتر و حدود ۵۴ درصد بوده است.

دیگر نتایج نظرسنجی نشان می دهد که در مقطع مورد بررسی، سریال «تنهایی لیلا» از شبکه سه سیما با حدود ۸۸ درصد رضایت پربیننده ترین سریال بوده است. در این میان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» از شبکه یک سیما و سریال «آقای دکتر» از شبکه دو به ترتیب با ۸۴ و ۷۸ درصد میزان رضایت در رتبه بعدی قرار گرفته اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
درود بر شما
بعضی ها زود قضاوت کردند و به تیپ بهروز شعیبی و موها و عینک و بویژه به عینک او گیر دادند که اصلا! منصفانه نبود .
به قول مرحوم محمدعلی فردین : ما می دانستیم که باید فیلم های متفاوتی تولید شود ولی مخاطب آن زمان این ژانر را ترجیح می داد .
با اکثریت حرکت کردن ، پای پیاده و حوصله می خواهد .
البته پیشنهاد می کنم شما هم نظر سنجی بگذارید تا دیدگاه مخاطبانتان روشن شود .
سپاس
بدرود .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها