بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
ظاهر ترسناک سرباز اسرائیلی با نقابی بر صورت و اسلحه‌ مدرن نتوانست مانع دختر بچه فلسطینی شود که با کمک مادر و خاله‌اش موفق شد برادرش را از چنگال صهیونیست‌ها آزاد کند.
تدبیر24:ظاهر ترسناک سرباز اسرائیلی با نقابی بر صورت و اسلحه‌ مدرن نتوانست مانع دختر بچه فلسطینی شود که با کمک مادر و خاله‌اش موفق شد برادرش را از چنگال صهیونیست‌ها آزاد کند.

 در جریان تظاهرات هفتگی ساکنان روستای نبی صالح در رام الله که در اعتراض به مصادره اراضی فلسطینیان توسط اشغالگران برگزار شده بود، یک سرباز صهیونیست سعی داشت کودک فلسطینی 12 ساله‌ای را به جرم پرتاب سنگ با خود ببرد که با مقاومت ستودنی خانواده وی مواجه شد.

سرباز اسرائیلی در میان اعتراض ساکنان روستا، کودک را به زمین زده و تلاش داشت او را به خودرو نظامی ارتش منتقل کند اما پس از دقایقی خواهر 13 ساله این پسر بچه به سمت سرباز اسرائیلی حمله کرد و با کمک مادر و خاله‌اش با چنگ و دندان توانستند کودک را از دست نظامی اسرائیلی آزاد کنند.

رسانه‌های فلسطینی که از این درگیری عکس‌ گرفته‌اند، کودک فلسطینی را محمد باسم التمیمی 12 ساله و خواهرش را عهد 13 ساله معرفی کرده‌اند.

ساکنان روستای نبی صالح که در اعتراض به مصادره اراضی خود به شکل هفتگی تظاهرات می‌کنند، همواره مورد هجوم سربازان اسرائیلی قرار می‌گیرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها