بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
   تدبیر24: می‌توان گفت تا یک ماه دیگر فصل جابه‌جایی مستاجران در بازار مسکن پایتخت به اتمام می‌رسد. ارزیابی کلی فعالان مسکن از بازار تابستانه اجاره این بوده که امسال بازار اجاره کم مستاجر بوده است. بیشتر مستاجران قراردادهای خود را تمدید کردند و مالکان در مدت زمان بیشتری آپارتمان‌های خود را اجاره می‌دادند.

یک مشاور املاک در محدوده مرکزی پایتخت درباره بازار اجاره تابستان امسال می‌گوید: تغییر کم اجاره‌بها نسبت به سال‌های گذشته موجب شد که امسال اغلب مستاجران قراردادهای گذشته خود را تمدید کرده و مالکان هم اجاره‌نامه‌ها را پشت‌نویسی کنند، بنابراین مستاجران کمتری به نسبت سال‌های گذشته در بازار حضور داشتند.

بررسی‌های میدانی «دنیای اقتصاد» هم نشان می‌دهد نرخ اجاره بها امسال عادلانه‌تر از سال‌های گذشته تعیین شده بود. به‌طور مثال ، آپارتمانی 50 متری در شمس‌آباد - ریحانی، که بازسازی کامل شده با 45 میلیون تومان رهن و 200 هزار تومان اجاره ماهانه اجاره داده می‌شود و در شهرری بین میدان غیبی و میدان نماز برای واحدی 50 متری با پارکینگ و انباری 17میلیون رهن و 500 هزار تومان اجاره تعیین شده است.

در پارک تسلیحات واحدی 49 متری و یک‌خوابه در طبقه دوم، تک واحدی، 27 میلیون تومان رهن تعیین شده است و در اشرفی اصفهانی - با هنر، سوئیت 40 متری با فول امکانات با 15میلیون تومان رهن و 700 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

همچنین در خیابان شریعتی، محله معلم، آپارتمان 45 متری با پارکینگ و آسانسور، 20 میلیون تومان رهن و 650 هزار تومان به اجاره می‌رسد و در خیابان سپه جیحون آپارتمان دیگری با این متراژ، یک‌خوابه با عمر 2ساله و تمامی امکانات 35میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها