بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۵۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
تدبیر24:محمد هادی مرعشی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با 43 تن کشف شده در مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش داشته که این موفقیت حاصل تلاش همه نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و اطلاعات است.
وی ادامه داد: در این مدت مرزبانی استان بیش از 27 تن، انتظامی40 تن، اطلاعات 9 تن و سپاه دو تن و600 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سالجاری این ستاد علاوه برانجام برنامه های مختلف چند مرکز ترک اعتیاد راه اندازی و از دو فقره پایانه و یک طرح پژوهشی نیز حمایت کرده است.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 30 تن مواد مخدر توسط نیروهای مرزبانی استان کشف شده است.
سردار رهام بخش حبیبی افزود : در این مدت 70 مورد درگیری بین قاچاقچیان و نیروهای مرزبانی صورت گرفته که منجر به شهادت 10 نفر از نیروهای جان برکف مرزبانی شد.
وی افزود: همچنین توقیف 27 دستگاه خودرو و کشف 91 قبضه سلاح از قاچاقچیان از دیگر موفقیت های مرزبانان استان در این مدت بوده است.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این دستاوردها در صورتی است که برخی از پاسگاه های مرزی ما از امکانات آب و برق برخوردار نیستند و مرزبانان در شرایط سخت اقدام به دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی می کنند.
وی تصریح کرد: همه مسوولان مرزبان یک کشور هستند بر این اساس ضروری است با درک شرایط سخت مرزبانان در جای جای استان شرایط را برای خدمت مطلوب این عزیزان فراهم کنند.
استان سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان در جنوب شرق ایران همواره مسایل مختلفی را از طریق مرز تجربه می کند که در سال های اخیر با قوت گرفتن مرزبانی در این استان ضریب امنیت تا حد مطلوبی بالا رفته است.
نقش فعال و تلاش شبانه روزی مرزبانان در کنترل مرزهای استان سیستان و بلوچستان با کشورهای افغانستان و پاکستان امنیت و آرامش را برای مردم این استان و کشور به ارمغان آورده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها