بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: دلایل خروج یک فروند هواپیما از باند فرودگاه شهید مدنی تبریز در حال بررسی است.
 تدبیر24: مصطفی صفایی ، در خصوص خروج هواپیما از باند فرودگاه شهید مدنی تبریز، بیان کرد: ساعت 12:30 ظهر روز گذشته یک فروند هواپیمای MD82 شرکت هواپیمایی ایرتور، وارد فرودگاه تبریز شد و با موفقیت در باند فرودگاه به زمین نشست اما هنگام دور زدن و حرکت به سمت رمپ از باند خارج و وارد شانه خاکی باند شد.

وی در پاسخ به این سوال که علت خروج هواپیما از باند چه چیزی است؟ اظهار کرد: نمی‌توان گفت خلبان مقصر است و یا باند فرودگاه مشکل‌دار است، بخش استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری دیروز به تبریز آمده و مکالمات، لاستیک چرخ جلو و مسافت طی شده را بررسی کردند و اگر خلبان مقصر شناخته شود، مطمئنأ با وی برخورد می‌کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی تأکید کرد: همان هواپیما دیروز بار دیگر به سمت مشهد بازگشت و خللی برای دیگر برنامه‌های فرودگاه تبریز ایجاد نکرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها