بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
تدبیر24 :رسول محمدی - جای همه شما خالی جمعه صبح رفتم دو تا نون بربری داغ گرفتم با پنیر تبریز اومدم نشستیم پای سفره صبحانه ، داشتم با لذت صبحانه میخوردم و کانالهای تلویزیون رو عوض میکردم که رسیدم به برنامه خوشا شیراز دیدم یه صدای ملیح و محزون و یه شخصیت خوش سیما داره صحبت میکنه و از خاطرات مکه میگفت .
این دوست عزیزمون آقای علی ضیا بود مجری خوش صدا و محبوب صدا و سیما یه خاطره ای تعریف کرد که واقعا به دل نشست . ایشون به یه پلیس سعودی گفتن که معجزه پیغمبر (ص) برای ما که فقط قرآن و شق القمر نبوده بلکه بهترین معجزه و راهنمای سعادت افراد ، خلق خوب و مهربانیست . خیلی به حرفش فکر کردم چون دغدغه این روزای من بعد از فوت پدرم همین بود که از خودمون فقط اخلاق خوب به جا بزاریم که اگر روزی خواستیم این دنیای فانی رو ترک کنیم از خودمون خاطره خوب به جا بزاریم . خدای نکرده یوقت به فردی به شخصیتی به مذهبی به طرز فکری یا حتی به طرز پوشش افراد توهین نکنیم .

درد سرت نیارم بعد از زیارت اهل قبور هنوز هم تو همین فکر بودم که واقعا چی میخوایم از خودمون به جا بزاریم و واقعا همون چیزی رو نشون بدیم که هستیم ، واسه خودم پیاده گز میکردم تو بلوار دادمان شهرک غرب دیدم یهو صدای تشویق میاد گفتم جان تو آرژانتین رو زدیم رفتیم فینال جام باشگاه های جهان ، دوان دوان خودمو رسوندم به همون کافه ای که صدای فریاد و تشویق میومد ازش دیدم چنان شور و شوقی بین جوونای این مرز و بوم برپا شده پرسون پرسون رسیدم اون جلوی مجلس دیدم چهره های آشنایی میبینم ، چند تن از هنرمندای عزیزمون بودن داشتن خوشحالی میکردن منم شروع کردم دست و جیغ و هورا بعد پرسیدم آقا چی شده؟ گفتن مساوی شده !!! تا حالا ندیده بودم مساوی شدن انقدر لذت بخش باشه مگر جلوی برزیل باشی ، به شعار هایی که میدادن دقت کردم شنیدم اسم پرویز خان مظلومی رو میارن بازم هر چقدر فکر کردم دیدم مربی تیم ملی که یه نفر دیگه بود .
خلاصه بعد از پرس و جوی بیشتر فهمیدم دربی یا همون شهرآورد بوده و من دیر رسیدم گویا . تو اون شلوغی صدای آشنا به گوشم خورد که داشت داد میزد عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ... و به مربی تیم مقابل و طرز پوشش اون مربی داره توهین میکنه .

با دقت که نگاه کردم و گوش کردم دیدم انگار همین صدا بود که صبح داشت میگفت معجزه پیغمبر (ص) غیر از قرآن و شق القمر اخلاق نیکو و پسندیده هم هست . ببببعله چشممون به جمال جناب ضیا روشن شد که داشت هوار کشان و مثل موج خروشان اون الفاظ توهین آمیز رو تکرار میکرد و بالا و پایین میپرید.

آقای علی ضیا خیلی خوبه که شما هم شور و شوق جوونی داری ولی خواهشا مقداری هم مراعات کردن به جایی بر نمیخوره . کسی نمیگه شما پرسپولیسی نیستی . مگر جلوی چشم شما صدها نفر از هموطن هامون تلف نشدن ؟ مگر شما تو برنامه هاتون از اخلاق خوب و پسندیده حرف نمیزنی ؟ مگر شما اشکت دم مشکت نیست ؟ شما که انقدر دل نازک و رئوفی داری چطور میتونی جلوی اون همه آدم معرکه بگیری و به یه انسان توهین کنی .
به اخلاق و رفتارش هم نه بلکه به طرز پوشش اون آدم که مسلما دست خودش نبوده و تقدیر خدا اینجوری براش خواسته .
ما نمیدونیم کدوم مدل شما رو باور کنیم ، اون مدل که زار زار اشک میریزی و لباس احرام به تن کردنت رو یا اینجوری توهین کردن به یه ادم اونم در حال معرکه گرفتن . بخدا قشنگ نیست
ادب مرد به از دولت اوست
یا حق



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها