بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
تدبیر24 :سردار حسین ساجدی نیا افزود: متصدیان برخی از مراکز تولیدی،توزیعی و مغازه ها در برخی نقاط شهر تهران؛ از الفاظ نامأنوس و بیگانه برای سر در واحد صنفی خود استفاده می کنند و نام برخی از شرکت ها و برند ها خارجی را به کار می برند که این، معمول نیست و برابر قانون هم مجوزی برای این کار ندارند.
وی، تاکید کرد: طبق قانون تبلیغات،کاملاً مشخص شده است که متصدیان این گونه واحدهای صنفی باید به جای الفاظ نامانوس بیگانه از الفاظ زیبای ایرانی استفاده کنند؛، به همین منظور طرح نظارت مستمر و برخورد با اینگونه واحد ها در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: قبل از اینکه همکاران ما در مجموعه اداره اماکن پلیس پایتخت به این مسئله ورود یابند و برخورد قانونی صورت گیرد؛ به متصدیان اینگونه واحدها توصیه می کنیم که به سرعت نسبت به تغییر نام سر در واحدهای خود اقدام کنند و از الفاظ و کلمات با مفهوم ایرانی استفاده کنند.
سردار ساجدی نیا اضافه کرد: پلیس، تنها به مقوله تابلو های سر در مغازه ها رسیدگی نمی کند؛ بلکه اداره اماکن با هرگونه تخلفی طبق قانون نظام صنفی برخورد می کند.
وی در مورد میزان بازدارندگی این طرح، گفت: قطعاً اجرای این طرح بازدارنده است و در سنوات گذشته هم بوده است ولی در بعضی اوقات شاهد این هستیم که برخی از صنوف و افراد این تخلف را دارند که امیدواریم با تذکر و توجه ای که به آنان داده می شود دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم.
رئیس پلیس پایتخت در پایان در مورد کیفیت و چگونگی اجرای این طرح گفت: در مرحله اول به متصدی واحد صنفی از سوی ماموران اداره اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تذکری مبنی بر تغییر تابلو مغازه داده می شود که اگر مسئول واحد صنفی به تذکر پلیس توجه نکند برابر قانون، آن واحد صنفی پلمب می شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، پلمپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها