بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
نشست فنی تیم کارشناسی ایران به ریاست «حمید بعیدی نژاد» و آژانس بین المللی انرژی اتمی به ریاست «ترو واریو رانتا» معاون مدیر کل و رئیس بخش پادمان های آژانس، ساعت ۱۰ امروز سه شنبه، به وقت محلی در مقر این نهاد بین المللی در وین آغاز شد
تدبیر24 :«رضا نجفی» نماینده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در آژانس پیش از آغاز این جلسه در باره موضوع مطرح در آن به خبرنگاران گفت: این جلسه، همان طور که در نقشه راه بین ایران و آژانس پیش بینی شده است، یک جلسه جمع بندی از مسائل باقی مانده از گذشته و حال پیش از گزارش آژانس است.
وی افزود: درباره آخرین بحث ها گفت و گو می کنیم تا بعد از اتمام آن، آژانس گزارش خود را هفته آینده در این باره منتشر می کند.
به گفته نجفی، جلسه عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بعد از ظهر امروز سه شنبه در مقر سازمان ملل در وین برگزار می شود.
بر اساس نقشه راه پیش بینی شده ایران و آژانس، قرار بوده است قبل از انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی، یک جلسه به عنوان جلسه جمع بندی برگزار شود.
نخستین نشست کمیسیون برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) در 27 مهرماه امسال با شرکت معاونان وزیران امور خارجه ایران و کشورهای 1+ 5 در وین برگزار شد.
یکی از تعهدات 1+5 طبق برجام، نگارش و ارائه پیش نویس قطعنامه ای به شورای حکام آژانس است تا برای همیشه پرونده مسائل گذشته را ببندد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها