بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۸۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹
دانشگاهیان طی برنامه ای به عنوان امت واحده در دانشگاه های سراسر کشور در اعتراض به این جنایات و برای شهدای آنها مراسم قرائت سوره محمد برگزار می کنند.

تدبیر24:منتقدین - سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به حوادث پاراچنار و نیجریه اظهار داشت: تروریست ها این بار به منطقه شیعه نشین پاراچنار حمله کرده و موجب شهادت و زخمی ۱۰۰ تن شدند و از سوی دیگر ارتش نیجریه نیز طی حرکتی وحشیانه به خانه شیخ زکزاکی  رهبر شیعیان این کشور حمله کرد و موجب شهادت همسر و پسر این عالم  جلیل القدر و بیش از ۳۰۰ تن دیگر از شیعیان  شدند.

وی با انتقاد از سکوت رئیس جمهور در برابر این حوادث گفت: در حالی که آقای روحانی در دو ساعت به حادثه تروریستی فرانسه واکنش نشان داد و اطلاعیه صادر کرد اما در حالی که  دو روز از حادثه نیجریه و یک روز از پاراچنار می گذرد همچنان نسبت به آنها واکنشی نشان نداده است و سکوت کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاهیان طی برنامه ای به عنوان امت واحده در دانشگاه های سراسر کشور در اعتراض به این جنایات و برای شهدای آنها مراسم قرائت سوره محمد برگزار می کنند.

ریحانی تاکید داشت: این مراسم فردا سه شنبه ۲۴ آذر ماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در سرتاسر مساجد دانشگاه های کشور برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: جای دارد به نمایندگی از تمام دانشجویان بسیجی شهادت این عزیزان را به امت اسلامی به خصوص شیعیان جهان تسلیت گفته و خطاب به دشمنان یادآوی کنم امام شیعیان حسین ابن علی (ع) است لذا شیعیان به تأسی از پیشوای خود هرگز از مرگ نمی هراسند و از آرمان های خود دست نخواهند کشید. حماسه اربعین حسینی امسال که با وجود انواع تهدید ها از سوی داعش برگزار شد نمونه از این شور حسینی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
4
1
وقتی رئیس یک دولت کدخدا پرست باشد همین است؛ نیجریه ای ها سیاه و بد بویند و رعیت، فرانسوی ها سفید پوستند و چشم رنگی تازه ادکلن می زنند و اربابند.
ارباب بنفش ها
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها