بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
تدبیر24 :معاون توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان ضمن حضور در فدراسیون ورزش های رزمی تلاش این فدراسیون را برای درصد رشد در توسعه همگانی تحسین کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش رزمی ، غلامرضا شعبانی بهار ضمن بازدید از فدراسیون ورزش های رزمی در جلسه ای که با حضور محمود رشیدی رئیس فدراسیون ، علیرضا امینی نائب رئیس فدراسیون، میترا کریمی نائب رئیس بانوان، حسین عابدی مدیر تیم های ملی،اکبر عبدی رئیس کوميته فرهنگي روسای برخی کوميته ها و نماینده های شورای عالی فنی و شورای عالی امور سبک ها برگزار شد توسعه ورز ش همگانی را در این فدراسیون مورد تقدیر قرار داد. وی با اشاره به آمار بیمه شدگان در نه ماه گذشته رشته ای مختلف عنوان کرد: فدراسیون رزمی تنها فدراسیونی است که در لیست آمار بیمه شدگان موفق شده رشد چشم گیری داشته باشد و این در شرایطی است که بیشتر رشته ها در این آمار گیری حرکت منفی داشته اند. وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های تيمي مسئولین این فدراسیون اظهار داشت: در سال گذشته نیز این فدراسیون رشد 137 درصدی داشته که جای تقدیر دارد و قطعا در ادامه سال جاری نیز می تواند این درصد را بالا ببرد. رشد 8/8 درصدی در 9 ماه واقعا قابل توجه است.
شعبانی بهار تصریح کرد: در هر حال از تلاش مسئولین این فدراسیون تشکر میکنم و باید به این موضوع نیز اشاره کنم که امیدوارم بتوانیم در کنار حمایت از قشر جوان جامعه به افراد بازنشسته نیز توجه کنیم و کم کم فضا را برای پرداختن به این قشر فراهم کنیم. سلامت تمام افراد خانواده باید مورد توجه قرار بگیرد و هماهنطور وزیر ورزش و جوانان بارها به این موضوع اشاره کرده اند نگاه وزارت خانه به توسعه ورزش در جامعه بسیار ویژه است.
در ابتدای جلسه مذکور رئیس فدراسیون رزمی ضمن خیر مقدم به معاون ورزش همگانی گزارشی از عملکرد فدراسیون داشت و عنوان کرد: فدراسیون رزمی بعد از 25 سال به لطف خدا و حمایت های وزیر و معاون همگانی صاحب خانه شد که جای تشکر فراوان دارد. تمام تلاش ما این است که در بعد همگانی به بهترین وجه فعالیت داشته باشیم.
رشیدی در ادامه ضمن تقدیر از استاد اکبر عبدی به خاطر حضور پررنگ و تاثیرگذار در کوميته فنی به رشد این رشته در بخش ورزش همگانی اشاره کرد و ابراز داشت: سال گذشته با توجه به رشد 136 درصدی رتبه اول را در میان رشته های ورزشی بدست آوردیم و این موضوع حاصل تلاش تیمی مجموعه فدراسیون است و امیدوارم با حمایت های مسئولین بتوانیم در آینده نیز به همین ترتیب فعالیت داشته باشیم. فدراسیون ورزش های رزمی به دلیل تعدد اجمن ها و فرصت های متعدد در راستای مدال آوری در  ميادين بین المللی شرایط خاصی دارد که امیدواریم به این موضوعات نیز مثل بخش توسعه همگانی توجه شود.
در ادامه جلسه مذکور نائب رئیس بانوان ، مدیر تیم های ملی و ذیحساب فدراسیون گزارش عملکردشان را در مورد مسائل مختلف فنی و مالی ارائه کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها