بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
تدبیر24 :حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با ندای ایرانیان با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات، گفت: انتخابات امسال با مشارکت خوبی همراه خواهد بود و در حال حاضر نیز برای ورود به انتخابات نشاط سیاسی در کشور  حاکم است.

او با بیان اینکه یقیناً مشارکت مردم در انتخابات مشارکت حداکثری خواهد بود، اظهار داشت: من معتقدم فضای حاکم بر کشور، فضای خوبی است و جنب‌وجوش خوبی برای انتخابات وجود دارد و در این شرایط انتخاب اصلح وظیفه هر یک از مردم است.

ابراهیمی با تأکید بر ضرورت شرکت در انتخابات، خاطر نشان کرد: انسان عاقل برای حفظ جامعه، حقوق ملت و حق‌الناس و همچنین حفظ عظمت و عزت ملت و کشور ایران و اسلام عزیز لازم است که افرادی را انتخاب کنند که انگیزه‌های دینی و ملی و دغدغه کشور را داشته باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد انتخابات مجلس خبرگان یادآور شد: معتقدم در مجلس خبرگان هم مردم، عالم‌ترین، عاقل‌ترین، دلسوزترین، مجرب‌ترین و همچنین ولایت‌مدارترین افراد را باید انتخاب کنند که برای حفظ نظام مؤثر خواهند بود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در مورد تخریب‌های اخیر علیه اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: من اصولاً با تخریب نسبت به هر شخصیتی، چه شناخته شده و چه ناشناخته باشد مخالفم چرا که این مسائل جزو حق‌الناس محسوب می‌شود، بنابراین تخریب هیچ‌کسی را من مجاز نمی‌دانم.

او ضمن تأکید مجدد بر مخالفت با هر گونه تخریب در کشور علیه جریان‌ها و چهره‌های سیاسی، متذکر شد: البته ما توان نداریم که مانع افراد مخرب شویم.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین در مورد پیامدهای حمله و تخریب به چهره‌هایی مثل هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: معتقدم تخریب به نفع هیچ‌کس نیست و به ضرر همه و به ویژه به ضرر اصل نظام است. تخریب افراد، شخصیت‌ها،‌ نهادها و ارگان‌ها، به ضرر نظام و انقلاب است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز ضمن محکوم کردن تخریب چهره‌ها در فضای انتخابات، تأکید کرد: من به همه کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند یا صاحب ارگان و یا رسانه هستند، یا تریبون‌هایی دارند، توصیه می‌کنم که در انتخابات چه انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات مجلس خبرگان، مراقب باشند که خدا را ناظر بر اعمالشان ببینند و مطابق رضای پروردگار به افرادی رأی بدهند که فردای قیامت بتوانند پاسخگو باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها