بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
تدبیر24 :فیروز قاسمی - همه ما رویاهایی در سر داریم همه ما دراعماق وجود خود می خواهیم باور کنیم که عطیه ای خاص در وجود مااست, که می توانیم تفاوتی ایجاد کنیم که میتوانیم به گونه ای خاص شیوه وافکار خود را به دیگران اعمال کنیم و به خواست ونظر دیگران دست یابیم ومی توانیم فضای بهتری بسازیم. هریک از ما در روش خود تصور یک روش نمونه و مطلوب را داریم که همیشه در ارزوی ان بودیم وانرا بحق ودرست میدانیم کوشیده ایم که این رویاها واین ارزوها را حفظ کنیم و انها را با واقعیت نزدیک سازیم وکاری کنیم که دیگران نیز بخاطر داشته باشند که ما با اجرای روش مان تاثیر گذار بودیم.
در واقع معتقدیم که اغلب افراد به این دلیل در شیوه وروش خود شکست می خورند که به مسایل کم اهمیت می پردازند ودران غرق میشوند. بنظر من یکی ازبزرگترین درسهای که در زندگی ,اجتماع و روش می توان اموخت این است که بفهمیم انگیره وعلت کارهای که انجام میدهیم چه تاثیری در روند روی به روشداینده مان دارد وخواهد داشته؟ باچه عاملی افکار و روش ما شکل میگیرد.
پاسخ کلیدی دراختیارما می گذارد که افکارواندیشه خود را در جامعه به درستی هدایت کنم وسرنوشت خودرا به دست گیریم  درتمام زندگی من درپرداختن به یک نکته واحدخلاصه شده است.
چه عاملی سبب می شود که,در روش وبرخوردباافراد دیگر متفاوت بشویم ودر روند جامعه ای پویا واگاه به مسایل سهم داشته باشیم؟
با همین افکار می بایست توانایی های خود را گسترش دهیم.
یاد بگیریم یاد دهیم رشد کنیم وانگاه اطلاعات خودرا به طریقی لذت بخش وپر معنی با دیگران در میان بگذاریم تا بدین طریق ریشه ای عمل نمایم  تاثیر گذار باشیم وتاثیر پذیر, و رشد کنیم ودرجهت اگاهی بخشیدن به افراد جامعه در انتخاب,از بهترین روش ها وگزینه ها استفاده نمایم.
بااین اندیشه و روش مانده گارخواهیم بود امید است با اندیشه به وجود اوردن فضا وشرایط ایده ال برای حضور ویادگرفتن و یا دادن و دانستن در راهی که قدم نهادیم موافق وسربلند بیرون بیایم.
رمز این کلید دران است که انانکه که درکنار ما می مانند مشفق همدل وهمراه خواهند بود واما انانکه ما را ترک می کنند روزی در ارزوی بازگشت به سر خواهند برد.

نشر در آفرینش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها