بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
تدبیر24 :مراسم تجلیل  و تقدیر از صادرکنندگان، فروشندگان و فعالان تجارت الکتروینک برتر صنایع دستی کشور با حضور اسدالله عسگراولادی و شهیندخت مولاوردی در اتاق بازرگانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مجازی آستان مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم با اشاره به رشد فروش و صادرات نسبت به دو سال گذشته گفت: در دو سال گذشته در بخش فروش و صادرات هیچ گونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی نشد اما خوشبختانه بعد از گذشت این مدت در فروش و صادرات رشد چشمگیری داشته ایم به اندازه ای که تا به الان 170 مجموعه فروشگاه اینترنتی مشغول فعالیت است. از این  رو خوشحال هستیم که امور بازرگانی رونق بیشتری داشته است.

معاون رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: با رونق گرفتن امور بازرگانی اقتصاد کشور نیز رشد و توسعه قابل توجهی داشته است.در بحث اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری تاکید شد با در نظر گرفتن این اصول می توانیم از ظرفیت های اقتصادی ایران برای مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی صنایع دستی را پررنگ تر جلوه دهیم .

سلطانی فر با اشاره به برنامه ارتقا تولید ملی افزود: در برنامه ارتقا تولید ملی که یکی از برنامه های یازده گانه اقتصاد مقاومتی به شمار می رود توانسته ایم 7 پروژه مهم را به اجرا درآوریم که در صنایع دستی جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش شبکه مجازی آستان وی با بیان این مطلب که در برنامه ششم توسعه وضعیت صنایع دستی شفاف و روشن تعریف خواهد شد گفت: در این برنامه با اهداف کمی و راهبردهای مشخص شاهد احکامی خواهیم بود که برای بخش های مختلف این سازمان تکلیف تعیین می کند.

معاون رئیس جمهور در ادامه برنامه تجلیل و تقدیر بیان کرد: امید است با اشتغال سبز، زودبازده و مفید در بخش صنایع دستی در سال 95 بتوانیم با بهره مندی از امکانات و منابع به خصوص منابع بانکی برای مردم حاشیه نشین و روستایی کشور اشتغال ارزان قیمت و پایدار ایجاد کنیم.

در پایان این مراسم اسدالله عسگر اولادی برجسته ترین بازرگان ایران و پیش کسوت در این عرصه و شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از 17 صادرکننده، فروشنده و فعالان تجارت الکترونیک از استان های مختلف کشور با اعطای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آوردند.

گفتنی است صادرکنندگان برتر تجلیل شده، صنایع دستی کشور را به کشورهای آلمان، عراق،قطر،سوئد،هلند،بلژیک،ترکیه،سوئیس و ژاپن صادر می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها