بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
تذکر حکیمی پور :
قرار بود تا دی‌ماه نسبت به تعمیر این برج که یکی از نمادهای تهران است، اقدام شود ولی این اتفاق هنوز نیافتاده است.
تدبیر24 :احمد حکیمی‌پور در تذکرات پیش از دستور دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آستانه یوم‌الله 22 بهمن هستیم و همچنان تعمیر و نوسازی برج آزادی به اتمام نرسیده است، اظهار کرد: قرار بود تا دی‌ماه نسبت به تعمیر این برج که یکی از نمادهای تهران است، اقدام شود ولی این اتفاق هنوز نیافتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به نحوه بررسی بودجه سال 95 اشاره و عنوان کرد: باید در نحوه بررسی بودجه تجدید نظر انجام شود.

وی ادامه داد: هنگامی‌که شهردار بودجه را به شورا تقدیم می‌کند باید در مراحل بررسی بودجه نیز حضور پیدا کند که البته اعضای شورا بارها طی سالیان گذشته این موضوع را تذکر دادند ولی شهردار در جلسات بررسی بودجه حضور پیدا نکرده است.

حکیمی‌پور با بیان اینکه در تمام شهرداری‌های سراسر کشور در هنگام بررسی بودجه شهرداران حضور دارند، اضافه کرد:باید بر اساس قانون عمل کنیم و شهردار نیز منتخب شورای شهر است و باید در جلسات برای حل و فصل موضوعات حضور پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها