بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۶۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
تدبیر24:معاون خدمات شهری شهردار تهران با اشاره به آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در روز طبیعت گفت: ستاد برگزاری این روز در بوستان یاس فاطمی مستقر است.

مجتبی عبداللهی با بیان اینکه هر ساله ستادی برای برگزاری روز طبیعت برگزار می‌شود، گفت: این ستاد امسال در بوستان یاس فاطمی که سال گذشته در همین روز به بهره‌برداری رسید مستقر است و تمامی نیروهای پیمانکاری، نیروهای رفت و روب و جمع‌آوری پسماند خشک در بوستان‌ها و فضای سبز پایتخت حضور دارند.

وی ادامه داد: توزیع نایلکس برای جمع‌آوری پسماند، آموزش به خانواده‌های تهرانی در جهت جداسازی پسماند خشک و تجهیز برخی از بوستان‌های جنگی به اجاق‌های چوبی ایمن برای تهیه کباب و گذاشتن هیزم در کنار این اجاق‌ها، نصب سرویس‌های پرتال بهداشتی در بوستان‌ها و فضاهای سبزی که کمبود سرویس بهداشتی دارند از دیگر اقداماتی است که برای این روز انجام شده است.

هدیه به خانواده‌های تهرانی در ازای تحویل ماهی قرمز

عبداللهی همچنین با اشاره به پیش‌بینی اماکنی برای جمع‌آوری ماهی‌های قرمز در روز طبیعت گفت: شهروندانی که در این روز ماهی‌های قرمز خود را تحویل دهند در ازای آن یک عکس پوستری به آنها تحویل می‌دهیم، همچنین هدایایی به آنها داده خواهد شد.

وی ادامه داد: در ۲۱ نقطه از پارک‌های جنگلی و بوستان‌های فرامنطقه‌ای شعب میادین میوه و تره‌بار پیش‌بینی شده که در آن میوه‌جاتی که بیشتر در این روز مورد استفاده قرار می‌گیرد و صیفی‌جاتی مانند کاهو و خیار و نوشیدنی‌ و آب معدنی عرضه خواهد شد.

عبداللهی اضافه کرد: بطری‌های آب معدنی ۱.۵ لیتری به قیمت ۶۵۰ تومان به فروش می‌رسد که در روزی که بطری توسط شهروندان برگردانده شود ۲۵۰ تومان نیز به آنها برگردانده می‌شود. همچنین نیروهای حفاظتی و انتظامی در سطح بوستان‌های شهر ایمنی شهروندان را تامین خواهند کرد.

وی با اشاره به احتمال بارندگی در روز ۱۳ فروردین گفت: از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم احتیاط‌های لازم را در مسیر رودخانه‌هایی مانند کن به عمل آورند تا تعطیلات نوروز به سلامت و خوشی به پایان برسد.

آماده‌باش آتش‌نشانی در روز طبیعت

معاون شهردار تهران همچنین از آماده‌باش ۱۲۱ ایستگاه آتش‌نشانی در روز طبیعت خبر داد و گفت: در ۱۷۴ نقطه از بوستان‌های جنگلی و فرامنطقه‌ای نیز تیم‌های آتش‌نشانی و خودروهای سنگین و سبک آتش‌نشانی مستقر شده است. همچنین ۶۰۰ نیروی آتش‌نشانی نیز به صورت فوق‌العاده آماده خدمات‌رسانی در صورت حوادث احتمالی هستند. در این روز ۶۰ دستگاه موتور آتش‌نشانی نیز در بوستان‌ها مستقر هستند.

به گفته عبداللهی، در ۱۲۰ پارک جنگلی و فرامنطقه‌ای به صورت نمادین نماز جماعت برگزار خواهد شد.

 

مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، مهر ، روز طبیعت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها