بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
فرمانده اسبق كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نه محافظه كار، نه ماجراجو و نه آغاز كننده هیچ جنگی هستند؛ بلكه آنان نیروهایی انقلابی و معتقد به حفظ انقلاب اسلامی و جهان اسلامند.
تدبیر24 : این مطلب را  محسن رضایی روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در مسجد ستاد كل نیروهای مسلح و در حضور مسئولان عالیرتبه كشوری و لشكری و مردم ولایتمدار تهران عنوان كرد.

فرمانده اسبق كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: بعد از اینكه بنی صدر خائن از قدرت كنار رفت ، خوزستان از چنگال دشمن بعثی آزاد و وحدت ارتش و سپاه در زمان دفاع مقدس تحكیم شد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه آغازگر هیچ جنگی نبوده و نیستند به طوری كه در 37 سال گذشته ما به هیچ كشوری حمله نكرده ایم؛ اما رژیم اشغالگر قدس، رژیم بعثی صدام و رژیم آل سعود سه نیروی متجاوز بودند كه در منطقه آتش افروزی كردند.

وی توضیح داد: دنیا در جنگ تحمیلی در كنار رژیم بعثی صدام قرار داشت و با تمام توان تجهیزاتی و تسلیحاتی، روبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

سرلشكر رضایی اضافه كرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محافظه كار نیستند اما اگر قدرتی یا كشوری خیال حمله نظامی به ایران را داشته باشد ، آن متجاوز را تا داخل خاكش دنبال خواهیم كرد و تمام دنیا باید بدانند كه نباید هیچكسی با دم شیر بازی كند.

وی افزود: اكنون با یاری خداوند سبحان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زیر نظر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم كل قوا كه یك مجاهد و انقلابی بزرگ است و تمام نیروهای مسلح را می شناسند، گوش به فرمان هستند تا با یك اشاره معظم له در مقابل هر قدرت استكباری و متجاوزی بایستند.

وی تصریح كرد: از زمان پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی تاكنون هیچ دولتی نبوده است كه از توان نیروهای مسلح استفاده نكرده باشد بطوری كه اكنون دولت 200 هزار میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای مشاركت در ساخت كشور بدهكار است و مساله این است كه ما نمی توانیم در راه سازندگی كشور متوقف شویم چرا كه تمام كشورهای منطقه بودجه خود را در عرصه های نظامی و سازندگی چند برابر افزایش می دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه بعد از برجام اعضای دمكرات كنگره آمریكا سندی را امضا كردند كه از مبادلات دلاری با جمهوری اسلامی ایران جلوگیری شود، گفت: این موضوع كاملا خلاف برجام است چرا كه ما همه از مذاكرات دفاع كردیم حتی رزمایش های خود را رسانه ای نكردیم اما آمریكا چه در زمان بنی صدر، هاشمی، خاتمی و روحانی نشان داد كه به وعده های خود عمل نمی كند.

سرلشكر رضایی تاكید كرد: مثل اینكه آقای كری از مذاكره برجام خوشش آمده است كه در برخی اظهارات خود موضوع موشكی را مطرح می كند.

برچسب ها: تدبیر24 ، محسن رضایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها