بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
مسئول تیم رسیدگی به درمان عباس کیارستمی از وضعیت این هنرمند ابراز رضایت کرد و گفت: صبح امروز 22 فروردین‌ماه آقای کیارستمی را دیدم و خوشبختانه حال ایشان خوب است.
تدبیر24 :دکتر رضا پایدار  درباره آخرین وضعیت عباس کیارستمی با بیان این مطلب ادامه داد: آقای کیارستمی از آی‌سی‌یو به بخش منتقل شده‌اند و وضعیت بحرانی تقریبا رفع شده است. ایشان غذا خورده‌اند، صحبت می‌کنند و خانواده‌شان در کنار ایشان هستند.وی در پاسخ به این پرسش که عباس کیارستمی تا چه زمانی در بخش بستری خواهد بود، توضیح داد: مراحل درمانی انجام شده است اما باید درمانشان ادامه پیدا کند و درباره این موضوع پزشک معالج ایشان باید تصمیم‌گیری و صحبت کند اما همین که ایشان از آی‌سی‌یو به بخش منتقل شده‌اند یعنی مریض عادی تلقی می‌شوند و ما آنقدر از بابت حالشان مطمئن بوده‌ایم که ایشان را به بخش عمومی منتقل کرده‌ایم.

 

  عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران، این روزها به دلیل مشکلات گوارشی و در پی آن انجام دو عمل جراحی در بیمارستان بستری است. او چند روز اخیر در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود اما به تازگی به بخش عمومی منتقل شده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، کیارستمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها