بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۱۵۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
برهنه شدن موژان طاهر کارگردان زن ایرانی اطراف برج میلاد موژان طاهر کارگردان زن ایرانی به شیوه فمن ها در تهران و اطراف برج میلاد برهنه شد.

تدبیر24 :به گزارش خرداد، موژان محمد طاهر که نام و نشان کمی در هنر نیز دارد با برهنه شدن در اطراف برج میلاد و نوشتن شعارهایی بر بدن خود به قول خود قصد اعتراض به حقوق زنان دارد .


موژان طاهر چندین بار دست به برهنه شدن در اطراف برج میلاد زده و با انتشار عکس و فیلم برهنه شدن خود قصد آزادی دارد.

او در مورد برهنه شدنش گفته است که دیگر نمی خواهد برده بماند اما سوالی که برای مردم ایجاد میشود این است که آیا با برهنه شدن زنان از بردگی خارج میشوند و اصلا اساس بردگی زن به استفاده جنسی از وی می باشد که موژان محمدطاهر با برهنه کردن خود بیشتر خود را برده کرده است .

طاهر در مصاحبه با رادیوی ضد انقلابی "زمانه" می گوید:"اقدام من در روز ۱۲ فروردین پیام نه به جمهوری اسلامی را داشت. پیام من به زنان این است که در داخل ایران هم می‌توان فعالیت کرد و فریاد حق‌طلبانه سر داد.این نوع اعتراض به زنان در ایران جسارت بیشتری می‌دهد که خود را در صحن مبارزه علیه وضع موجود پیدا کنند. زنانی هستند که از ابراز حقوق خود و مبارزه برای آن ترس دارند و قدم به جلو برنمی‌دارند. من با این کارم خواستم این جسارت را به زنان بدهم تا دیگر ساکت نباشند. من روی بدن برهنه‌ام نوشتم نمی‌خواهم دیگر برده باشم. این فقط حرف من نیست. بلکه حرف بسیاری از زنان در ایران است. حرف زنانی است که زیر قوانین ضد زن له‌شده‌اند. زنانی که حتی حق ابراز احساس خود را ندارند. من دیگر نمی‌خواهم برده باشم زیرا می‌خواهم آزادباشم و تنم متعلق به خودم باشد. این را به نمایندگی تمام زنانی که صدایشان به‌جایی نمی‌رسد، بیان کردم. این اقدامم را در شرایط خیلی دشوار و بغرنجی انجام دادم".
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
امیر ازقم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
3
خاک عالم بر سرش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
3
1
ارمغان تدبیر و امید جز این نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
1
زنان برده در طول اعصار هميشه برهنه بوده اند وزنان ازاده داراي بوشش كامل بوده اند
reza
|
Romania
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
زنان موجوداتي عجيب هستند.وقتي زياد مورد توجه قرار مي گيرند كاملا بي اعتنا به خوبيهايند.وقتي مدتي كلا مورد بي توجهي كامل باشندو مخصوصا درشرايط فعلي كه واقعا بايد از زنان دوري نمودجهت ارضا و اغناي جنسي دست به اين كارها ميزنند.وحق هم دارند چون درمملكت ما نه مردان ونه زنان درمورد رفتارهاي جنسي ونحوه ي اغناي جنسي در خانواده آموزش نمي بينند.يكبار ازين طرف بام پايين ميافتنديكبار از اون طرف.افراط وتفريط نتيجه ي عدم آموزش در جامعه است.مردان وزنان ما نمي دانند چگونه با حلال خودبه اغنا وارگاسم جنسي برسندنتيجه اش ميشود اين كار اشتباه.تقصير افراد نيست تقصير از كمبود آموزش مسايل جنسي است
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها