بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
تدبیر24 : به گزارش آستان، وزیراسبق بهداشت و درمان همسو با نظر پروفسور بهروز برومند، پدر نفرولوژی ایران و دکترگنجی ریاست انجمن نفرولوژی کشور، خواستار کیفی کردن مدیریت کنونی انجمن بیماران کلیوی و تغییرات مدیریتی جدید و به روزشدن مدیریت در این انجمن شد.

دکتر ایرج فاضل ضمن بیان این مطلب گفت:موضوع مدیریت انجمن بیماران کلیوی و تغییراتی که باید در این مجموعه ایجاد شود مسئله ای بسیار حساس ومهم است.

رئیس جامعه جراحان ایران در ادامه افزود:از این رو مطرح کردن تغییرات مدیریتی نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد و میزان موفقیت ها وناکامی های  مجموعه نیزباید بررسی شود.

دکتر فاضل با اشاره به اهمیت کیفیت مدیریت انجمن بیماران کلیوی بیان کرد:تشکیلات و انجمن هایی که در دنیا با موفقیت های چشمگیر رو به رو بوده اند و توانسته اند بسیار فعال به مدیریت خود ادامه دهند رمز موفقیت شان کیفیت مدیریت بوده است.از این رو مجموعه های موفق، موفقیت شان را مرهون مدیریت مناسب،علمی و به روز هستند.

مشاور وزیربهداشت و نماینده وزیر در شورای عالی نظام پزشکی کشوردر پایان تصریح کرد:به طور قطع ارزیابی های انجمن بیماران کلیوی و تغییرات مدیریتی باید به سمت کیفیت بهتر پیش برود.چنانچه این انجمن نیز قصد پیشرفت و ترقی را دارد باید برنامه های مدیریتی را تغییر دهد و از افراد شایسته استفاده کند تا خدمات بسیار بیشتر و بهتر و با کیفیت تر به هزاران بیمارنیازمند درسراسر کشور ارایه شود.

منبع:آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها