بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
تدبیر24 :روزنامه آرمان در شماره پنجشنبه ششم خرداد در تشریح تیتر یک، به بازتاب گفت وگوی عبدلله ناصری پرداخت. عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با افشای پشت پرده مذاکرات اصلاح‌طلبان با علی لاریجانی گفت:« در هفته‌های اخیر اصلاح‌طلبان به شکل‌های مختلف برای آقای لاریجانی پیغام فرستاده‌اند و به ایشان پیشنهادهای مختلفی در جهت حضور درهیات رئیسه مجلس آینده مطرح کرده‌اند».


این روزنامه با اشاره به عنوان یکی دو روز صبر کنید مساله حل می‌شود، آورد: دیروز روز آخر بود البته برای خبرنگاران که اخبار مجلس نهم را پوشش می‌دادند. آنها دیروز به ساختمان مشروطه مجلس آمدند تا علی لاریجانی در جایگاه رییس این مجلس پاسخگوی آخرین سوالات شان باشد. خبرنگاری در مورد ریاست مجلس دهم سوال کرد که لاریجانی گفت: خیلی در این زمینه حساس نباشید اگر یکی دو روز صبر کنید مساله حل می‌شود. توجه داشته باشید که ساختار داخلی مجلس کاملا دموکراتیک است ما هم باید متوجه باشیم که از این ساختار عبور نکنیم.
دادخواست علیه وزیر علوم احمدی‌نژاد، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: خرداد 1393 بود. «مجتبی صدیقی» معاون وقت وزیر علوم، در نشستی خبری، از بورسیه ‌های غیرقانونی در وزارت علوم پرده برداشت. موضوعی که آن چنان جنجالی شد که دو ماه بعد، رضا فرجی دانا، در مجلس نهم استیضاح و برکنار شد. این پرونده تا امروز مختومه نشده است. آخرین خبرها از این پرونده را «محمود صادقی» منتخب مردم تهران از لیست امید در گفت وگو با فارس اعلام کرد. خبری که پای کامران دانشجو، وزیر علوم محمود احمدی‌نژاد را به این پرونده باز می‌کند. محمود صادقی در این خصوص گفت: «دادخواستی با خواسته 5٢ میلیارد ریال ضرر ناشی از تصمیمات بورسیه علیه مسئولان ذی‌ربط صادر شده که باید مراحل بعدی آن طی شود؛ یعنی هیات مستشاری باید از این اشخاص دعوت کرده و به پرونده رسیدگی شود.»
این روزنامه با انتخاب عنوان عارف: کنار نمی‌کشم!، می نویسد: محمدرضا عارف نماینده نخست مردم در مجلس دهم با اشاره به کنار کشیدن خود از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تصریح کرد:گاهی رفتاردرست در ماندن است و گاهی در کنار کشیدن که انسان باید در زمان مناسب تشخیص صحیح و درست در این زمینه داشته باشد. به همان دلیلی که در 92 آن اتفاق افتاد، امروز هم می‌گوییم که در ادامه همان مسیر و همان راه محکم باید جلو بیاییم. وی تصریح کرد: اگر شما در دور دوم انتخابات شعارهای مردم را در حوزه‌های مختلف انتخابیه پیگیری کنید مطالبه مردم این است که ما به صورت جدی حضور داشته باشیم و این مسیر را ادامه دهیم. ما از هرچه داریم برای مردم باید بگذریم. به همین دلیل به مطالبات و پیام مردم توجه داریم و سعی کردیم در حد توانمان به مطالبات مردم پاسخ دهیم و این را گذشت نمی‌دانیم بلکه وظیفه می‌دانیم. پاسخگویی به مطالبات مردم گذشت نیست، بلکه مسئولیت ماست و حقی نداریم که از آن بگذریم. ما باید وظیفه‌مان را انجام دهیم.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «چهارشنبه مینو خالقی!»، «رضا خاتمی: خواب 4 ساله بودن دولت روحانی!»، «آیت الله سیدحسن خمینی: تأکید بر اجتهاد مداوم در اندیشه امام» و «حجت الاسلام سیدعلی خمینی: باید فقه پاسخگو‌ به نیاز‌های روز داشته باشیم» پرداخت.
روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «مجلس دهم و منافع ملی» و «تاثیر رقابت بر عملکرد نماینده ها» را به ترتیب به قلم غلامعباس توسلی و حشمت الله فلاحت پیشه و در ستون سرمقاله عنوان «مناسبات پیچیده روحانیت» نوشته احمد شیرزاد را به چاپ رساند.
برچسب ها: تدبیر24 ، ناصری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها