بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
تدبیر24 :مدیر عامل بانک رفاه خبرهای منتشر شده درباره برکناری و خروجش از کشور را نادرست خواند و گفت که برکنار نشده و در دفتر کارش حضور دارد. دو روز پیش خبر گزاری کار به نقل از یک مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برکناری مدیرعامل بانک رفاه توسط وزیر خبر داد. این مقام مسئول با اشاره به انتشار فیش حقوقی علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه در فضای مجازی و مسترد شدن۲۴۰ میلیون تومان از حقوق و مزایای وی گفت: «با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار شب گذشته هیات دولت مبنی بر پیگیری و برخورد با مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کردند، مدیرعامل بانک رفاه برکنار شد.» همچنین روز جمعه برخی شایعاتی درباره خروج صدقی از کشور منتشر شد. اما دیروز علی صدقی همه این اخبار و شایعات را تکذیب کرد. او حتی صحت فیش ۲۴۰ میلیون تومانی را نیز زیر سوال برد. او گفت: در دفتر کارم در بانک نشسته ام؛ پنجشنبه ها ادارات ستادی بانک تعطیل است و من نیز تلفن همراه خود را خاموش کرده بودم. گزیده سخنان علی صدقی را در ادامه می‌خوانید:

من همه مسائل را به صورت مکتوب به مقام های قانونی کشور ارسال کرده ام و هیچ شبهه ای در این زمینه وجود ندارد.

تصویری که به عنوان فیش حقوقی من منتشر شده، یک صورت حساب بوده است و برخی به عمد و با نیت سوءاستفاده، به نام فیش حقوق آن را منتشر کردند.

پرداخت حقوق ۲۰۰میلیون تومانی اصلا در هیچ بانکی سابقه نداشته است.

مدیرعامل و هیات مدیره هیچ نقشی در تعیین حقوق ندارند و این مجمع عمومی است که درباره آن باید تصمیم بگیرد.

از سال گذشته که به بانک رفاه آمدم، هیچ شرط و شروطی برای حضور در بانک نگذاشتم و خود بانک طبق روال گذشته تصمیماتش را برای تعیین حقوق و مزایای مدیرعامل عملی کرد.

مدیرعامل بانک رفاه همچنین درباره اخبار منتشر شده مبنی بر همکاری اش با حسین فریدون در یک صرافی و دستمایه قراردادن آن برای نقد دولت و رئیس جمهوری توضیح داد: این صرافی چند سال پیش (اواخر سال ۱۳۹۰) ایجاد و سپس بسته شد زیرا توان و سرمایه بالا را نداشت اما امروز عده ای که می خواهند با دولت برخورد کنند، آن را بهانه قرار داده اند.

آن صرافی در زمان فعالیتش نه ارز از بانک مرکزی می گرفت و نه فعالیت اقتصادی سنگینی انجام داد و در نهایت بعد از حدود دو سال فعالیت بسته شد.

برای آمدنم به بانک رفاه، نه آقای فریدون با من ملاقات داشت و نه از وی کسب تکلیف کرده ام و نه حتی در طول یکسالی که در این بانک هستم خواسته ای از من داشته است؛ همه این ها با نیت برخورد با دولت و رئیس جمهوری برنامه ریزی می شود و امروز کسانی که با دولت مخالفت می کنند، به دروغ متوسط شده اند.

برچسب ها: تدبیر24 ، بانک رفاه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها