بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
تدبیر24: مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پرند در بیانیه ای اعلام موجودیت رسمی خود را منتشر کرد. متن بیانیه به شرح زیر می باشد :
خداوند متعال را شاکریم که تلاش بیش از یک ساله دانشجویان دانشگاه آزاد پرند به ثمر نشست و در خردادماه سال ۹۵ و به برکت ماه نزول رحمت پرودگار رحمان و با همت دانشجویان  مسلمان، روشنفکر و اصلاح طلب این دانشگاه بزرگ و تاثیر گذار و با کمکهای بی دریغ برخی از مسئولین واحد و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و البته با تحمل سختیها و مشقتهای بسیار این مهم به سرانجام رسید و برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات این دانشگاه افزوده شد . مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به عنوان یک تشکل دانشجویی مسلمان، روشنفکر و اصلاح طلب، مشی خود را با محوریت دانشجوی مومن، روشنفکر، آگاه و منتقد، مهم ترین ابزار تحقق جامعه مدنی که امروزه اصلی ترین نیاز جامعه ایرانی است قرار داده . این تشکل دانشجویی سیاسی در مسیر حرکت خویش تا تحقق آرمان بزرگ جامعه مدنی ایرانی با همت دانشجویان عزیز این واحد و البته همکاری مشترک با دیگر تشکلهای دانشحویی اصلاح طلب و همچنین اعتدال گرا و معتقد راستین به مردم سالاری دینی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 57 به ثمر نشسته لحظه ای آرام نخواهد نشست . و با قدمهایی استوار در کنار دیگر یاران مصلح اصلاح طلب و معتقد به آرا ملت و جایگاه والای مردم تا تحقق و تعمیق مفهوم واقعی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که اساس و شالوده انقلاب اسلامی و دموکراتیک مردم ایران بوده لحظه ای آرام نخواهد بود.

((حسرت نبرم به خواب آن مرداب که آرام در دشت شب خفتست . دریایم و نیست باکم از طوفان، دریا همه شب خوابش آشفته است))
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها