بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۶۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
تدبیر24: دلمان خوش بود که به یک مجموعه ویژه بانوان رفت‌وآمد دارد و مشکل خاصی وجود ندارد. بهاره از چندی قبل حرکات و رفتار عجیبی داشت.

گوشه‌گیر و منزوی شده بود و با کسی حرف نمی‌زد. همسرم می‌گفت سربه‌سرش نگذاریم؛ چون این رفتارها در سن نوجوانی طبیعی است. کمی نگران بودم؛ اما چیزی نمی‌گفتم. هفته قبل یک‌روز سراسیمه وارد خانه شد و در را محکم بست. علت این کارش را پرسیدم. گفت دو جوان موتورسوار مزاحمش شده‌اند و دست از سرش بر نمی‌دارند.

حال بهاره اصلا خوب نبود و وقتی حرف می‌زد، صدایش را می‌کشید. به حرکاتش مشکوک شده بودم. تا بعدازظهر خودش را در اتاق زندانی کرده بود. هر چه در می‌زدیم، جواب نمی‌داد.

می‌ترسیدیم بلایی سر خودش آورده باشد. بالاخره با سر‌وصدا و تهدید در اتاق را باز کرد. او را به دکتر رساندیم. فکر می‌کردم قرص یا دارویی خورده است؛ اما قبل از آنکه او را به آزمایشگاه ببریم، خودش گفت موادمخدر مصرف می‌کند. با شنیدن این حرف، دنیا روی سرم خراب شد.

دخترم می‌گفت در مجموعه بانوان پارک ملت مشهد زنانی هستند که دختران جوان را معتاد می‌کنند و این فضا خیلی آلوده شده است.

موضوع را به کلانتری سجاد مشهد اطلاع دادم. باید نظارت بیشتری بر این مجموعه باشد. ما بهاره را زیرنظر درمانگر اعتیاد قرار داده‌ایم.

منبع:رکنا
برچسب ها: تدبیر24 ، پارک ملت ، مشهد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها