بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
تدبیر24:  عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور، در واکنش به لغو یک کنسرت موسیقی در خراسان رضوی گفت: «‌می‌خواهم نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه بنویسم تا این مشکل را با هماهنگی حل کنیم». به گزارش «ایسنا» او در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور افزود: «‌این کنسرت با نظر دادستانی لغو شده است. من می‌خواهم نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه بنویسم تا بتوانیم به یک توافق برای برگزاری کنسرت‌ها در سراسر کشور برسیم». در‌این‌باره وزیر کشور افزود: «‌لغو کنسرت‌ها اغلب در خراسان رضوی است و ما باید یک وحدت رویه ایجاد کنیم و با هماهنگی این مسئله را حل کنیم. مسئول دادن مجوز به کنسرت‌ها وزارت ارشاد و مسئول تأمین امنیت هم نیروی انتظامی است؛ البته اگر قوه قضائیه مصاحبه کند که خلاف شئون عمل می‌شود، می‌تواند کنسرت را لغو کند؛ اما تشخیص پیشاپیش اینکه در یک کنسرت شئون رعایت نمی‌شود، پذیرفتنی نیست». روز جمعه قرار بود کنسرت «سالار عقیلی» در «سبزوار» برگزار شود که به دستور دادستانی این کنسرت لغو شد.
روز جمعه «غلامعلی صادقی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در واکنش به اخبار منتشرشده درباره لغو کنسرت یکی از خوانندگان در سبزوار گفت: «مشکلاتی که در محتوا و اجرای کنسرت‌ها و همچنین نحوه حضور شرکت‌کنندگان وجود داشت که سوابق آن نیز موجود است، باعث شد که از ناحیه اقشار مختلف مردم، حوزه علمیه و علما گلایه‌های مختلفی درباره اجرای کنسرت‌ها در پایتخت معنوی کشور به دادستانی اعلام شود». او ادامه داد: «بررسی‌های دادستانی نیز نشان داد که این گلایه‌ها تأیید می‌شود و تاکنون اتفاقات اخلاقی ناگواری در اجرا یا بعد از اجرای کنسرت‌ها متأسفانه رخ داده است».
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی تصریح کرد: «پس از اعلام این گلایه‌ها از سوی اقشار مختلف و همچنین بررسی‌های صورت‌گرفته، دادگستری استان خراسان رضوی تصمیم گرفت برای پیشگیری از آسیب‌های موجود، فعلا کنسرت‌ها اجرا نشوند تا زمانی‌که در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی موضوع مطرح و چارچوبی برای برگزاری کنسرت مشخص شود».
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها