بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
  تدبیر24:  سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی کشورمان در مورد آخرین وضعیت کاری خود به زهرا نعیمی خبرنگار خبرگزاری موج گفت: پنجم شهریور ماه اجرای کنسرت با گروه هم‌نوازان و همکاری با سعید فرج‌پور را دارم که بخشی از آهنگ‌های کار ساخته او و بخشی هم از موسیقی‌های قدیمی و ملی میهنی خودم را اجرا خواهم کرد.

وی در ادامه در خصوص اجرای تیتراژ سریال‌ها گفت: خواندن برای تیتراژ بستگی به دو مورد دارد. یک آنکه سریال خوب و گیرایی باشد که مردم را جذب کند که در این صورت هم تیتراژ شنیده و مورد استقبال قرار می گیرد. دوم آنکه آهنگساز کار بسیار قوی و خوبی بسازد که در این صورت حتی اگر سریال هم ضعیف باشد باز تیتراژ مورد استقبال قرار می‌گیرد.

خواننده سریال «چرخ فلک» به تهیه کنندگی مجید مولایی در خصوص این فیلم گفت: سریال «چرخ فلک» با وجود اینکه زمان کمی است که روی آنتن تلویزیون رفته، به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است و در کنسرت‌ها از ما می‌خواهند این کار را به صورت زنده اجرا کنیم.

سالار عقیلی در خصوص لغو کنسرت‌های اخیر، ضمن ابراز ناراحتی، گفت: متأسفانه این روزها کنسرت‌ها در برخی شهرستان‌ها لغو می‌شوند و دلیل آن هم هنوز مشخص نشده است و ما کماکان منتظر آن هستیم که مسئولان تدبیری بیاندیشند و دلیلی برای لغو این کنسرت‌ها بیان کنند.

وی ادامه داد: لغو کنسرت‌ها اول از همه به برنامه‌گذاران ضرر بزرگی وارد می‌کند. ممکن است یک برنامه‌گذار برای اجرا این کنسرت‌ها – که به راحتی آنها را لغو می‌کنند- حتی فرش زیر پای‌شان را بفروشند تا بتوانند برای من و همکارانم شرایط اجرای کنسرت را فراهم کنند ولی با این شرایط و لغو سلیقه‌ای کنسرت‌ها به راحتی زندگی‌شان از بین می‌رود. در وهله دوم این مردم هستند که از نظر زمان و هزینه ضرر می‌بینند چرا که برخی‌ها از راه‌های دور می‌آیند و برای حضور در یک کنسرت، چند روز زودتر بلیت خریداری می‌کنند ولی با این مشکل تعریف نشده مواجه می‌شوند.

عقیلی در ادامه بیان کرد: ما و عرصه موسیقی همانند دیگر اصناف شغلی داریم و شغل ما، موسیقی و اجرای کنسرت است. این لغو کنسرت مانند آن است که مغازه‌ای را از فروش اجناس خود منع کنید و با این رویه، به ما ضرر می‌رسد. من تا به امروز ۲۲ سال است که در موسیقی و اجرای کنسرت فعالیت می‌کنم ولی هیچوقت مثل سه سال اخیر، به شکل فعلی شاهد برخوردهای نامشخص با موسیقی و لغو کنسرت‌ها نبوده‌ام.

سالار عقیلی در پایان به موج گفت: امیدوارم با تدابیری که مقامات بالا در نظر می‌گیرند، دیگر شاهد لغو کنسرت و تکرار اینگونه موارد نباشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها