بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
    تدبیر24:بهتر است به جاي نگران اين مساله شدن، فكر خود را معطوف به اين كنند كه چطور مي شود بيكاري را ريشه كن كرد و مشكل معيشت مردم را به كمترين حالت ممكن خود رساند.
برپایی كنسرت اشكال ندارد، بيكاري و فقر ناپسند است

"بايد به آنهايي كه اين روزها با تمام وجود به دليل برگزاري كنسرت هاي موسيقي ابراز نگراني مي كنند، اينطور گفت كه اينكه چند نفر به تماشاي اجراي يك خواننده بنشينند، هيچ هزينه اي به جامعه متحمل نمي كند. پس بهتر است به جاي نگران اين مساله شدن، فكر خود را معطوف به اين كنند كه چطور مي شود بيكاري را ريشه كن كرد و مشكل معيشت مردم را به كمترين حالت ممكن خود رساند.

خسرو معتضد پژوهشگر تاريخ ايران در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنين اظهار داشت: كشور ما در جهان اسلامي ترين كشور شناخته مي شود كه اين اتفاق خيلي خوبي است، اما بايد بدانيم همان قدر كه ناهنجاري هاي اخلاقي را بايد با دين در منافات بدانيم، به همان ميزان هم به مردم و مشكلات شان توجه نشان بدهيم و اينطور نباشد كه فقر موجود در جامعه ناديده گرفته شود. چون در اينصورت مردم نسبت به نظام بي اعتماد مي شوند و تاثير ضررهاي بي اعتمادي عمومي خسارت هايي را تحميل خواهد كرد که جبران شان انرژي زيادي را مي طلبد.

وي در ادامه افزود:چندي پيش فيلمي در سايت هاي خبري منتشر شد كه در يكي از محله هاي فقير نشين نزديك به 2000 نفر براي گرفتن يك وعده غذا در صف ايستاده بودند،‌ هر فردی اين مسايل را ببيند و خم به ابرو نياورد بي شك از نظر آحاد جامعه محكوم خواهد شد و نمي تواند ادعاي دلسوزي و خدمتكاري داشته باشد.

معتصد تاکید کرد:برپایی كنسرت اشكال ندارد، بيكاري و فقر بد و ناپسند است و دقيقا به همين دليل بايد هر چه زودتر به حرف و حديث هايي بي مورد پايان داده شود.

منبع:آستان

برچسب ها: تدبیر24 ، بیکاری ، فقر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها