بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
 تدبیر24: نماینده مردم تهران با حمایت از اظهارات علی مطهری نایب رئیس مجلس درباره یک فایل صوتی گفت: زمانی که آقای باهنر نایب رئیس مجلس بود، درباره زمین و زمان اظهارنظر می کرد.
به گزارش خبرنگار مهر ، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز با ارائه اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی گفت: مطابق این اصل، هر نماینده ای در برابر تمام ملت مسئول است و حق اظهارنظر درباره تمام مسائل داخلی و خارجی را دارد.
وی با اشاره به انتقاد برخی از نمایندگان از اظهارات علی مطهری درباره فایل صوتی منتشر شده از حسینعلی منتظری، گفت: آقای مطهری به استناد شخصیت حقیقی خود می تواند اظهارنظر کند و سلیقه من هم طوری است که انتقاد دارم و نمی دانم آن فایل صوتی در این شرایط چرا منتشر شد، اما این درست نیست که خفقان ایجاد کنیم و اجازه ندهیم کسی صحبت کند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از نمایندگان شعاری داد که در شأن مجلس نبود، در حالی که زمانی که آقای باهنر نایب رئیس مجلس بود، درباره زمین و زمان اظهارنظر می کرد.
کواکبیان در ادامه با اشاره به جمع آوری ۱۲۰ امضا برای تشکیل فراکسیون دفاع از منافع ملی و دیپلماسی انقلابی، گفت: هیات رئیسه جلوی تشکیل این فراکسیون را گرفته است و ما درخواست داریم ترتیب اثر بدهد.
پس از اخطار این نماینده، علی مطهری نایب رئیس مجلس گفت: اعضای هیات رئیسه مجلس در زمان اداره مجلس ملاحظاتی دارند که رعایت می کنند، اما زمانی که به عنوان شخص حقیقی در جایی سخنرانی و یا مصاحبه ای می کنند، حق اظهارنظر را دارند.
برچسب ها: تدبیر24 ، کواکبیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها