بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
 تدبیر24: هندوانه دارای ارزش غذاییست و تنها نفخ شکم بعد از خوردن آن، بعضی افراد را از مصرف آن محروم می کند؛ که چاره کار بسیار آسان است.

فواید هندوانه و راه نفخ نکردن شکم بعد از خوردن هندوانه را در زیر بخوانید :

◾ هندوانه دارای آنتی ‌اکسیدانی به نام لیکوپن است که رادیکال‌های آزاد و مضر را از بین می‌برد به همین دلیل از وقوع سکته قلبی جلوگیری و باعث کاهش خطر سرطان پروستات می شود.

◾ هندوانه به خاطر داشتن ویتامین C و ویتامین A و بتاکاروتن و لیکوپین، صدماتی را که در اثر استرس، استعمال دخانیات، سموم محیطی و داروها وارد می شود کاهش می دهد.

◾هندوانه تورم و التهابات داخلی را کم می‌کند مخصوصاً التهابات دستگاه تناسلی و ادراری.

◾هندوانه باعث پایین آوردن فشار خون می‌شود. کسانی که خونشان غلیظ است، یک ساعت قبل از غذا، آب هندوانه بنوشند.

◾هندوانه برای گرفتگی کیسه صفرا مفید می‌باشد.

◾خارش و آلرژی و آسم را تسکین می دهد.

◾هندوانه برای تب ‌های سوزان مفید است.

◾هندوانه همراه با سکنجبین سنگ کلیه را خرد می‌کند. هر ۴ ساعت یک لیوان میل شود ۲ قاشق غذاخوری سکنجبین در یک لیوان آب هندوانه.
برچسب ها: تدبیر24 ، نفخ ، هندوانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها