بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۶۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
   تدبیر24: «ناتالی دورمر » بازیگری که با بازی در نقش ملکه مارجوری در سریال «بازی تاج و تخت» به چهره ای محبوب تبدیل شده، به جمع بازیگران «پروفسور و مرد دیوانه»،نخستین فیلم سینمایی «فرهاد صفی نیا» اضافه شد.

به گزارش کمونه ، به این ترتیب مل گیبسون، شان پن و ناتالی دورمر بازیگران اصلی فیلم پروفسور و مرد دیوانه (Professor And The Mad Man ) خواهند بود که به زندگی کسانی می پردازد که لغت نامه آکسفورد را بنیان گذاشتند.


ناتالی دورمر در بازی تاج و تخت

 مل گیبسون از سال ۱۹۹۸ حق رمان پرفروش جراح کروثورن: داستان قتل، جنون و عشق کلمات(Surgeon of Crowthorne: A Tale of Murder, Madness and the Love of Words) نوشته «سیمون وینچستر» را خریده بود و ابتدا قصد داشت خودش این فیلم را بسازد اما در نهایت این پروژه به صفی نیا رسید که اخیرا سریال تلویزیونی رئیس ( Boss ) را هم نوشته و تهیه کرده بود.

فیلمبرداری این فیلم اواخر سپتامبر آغاز خواهد شد.

** فرهاد صفی نیا در سال 1353 بدنیا آمده و به عنوان تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس فعالیت می کند. او در سن چهار سالگی به همراه خانواده ایران را به مقصد پاریس و سپس لندن ترک کردند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها