بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
تدبیر24: دلواپسان به بيراهه مي روند و ظاهرا خود متوجه اين موضوع نيستند كه بايد حرمت افراد به ويژه مسئولان را حفظ و دغدغه‌هاي سياسي و جناحي خود را تبديل به تيري نكنند كه به سمت دلسوزان نشانه برود. جالب‌تر اينكه برخورد به حدي مي‌رسد كه اعضاي خانواده رئيس‌جمهور سابق در مسير رسيدن به اهداف خودبه بازنشر مطالبي مي‌پردازند كه از سوي دلواپسان تهيه شده است. مانند احمد خورشيدي پدر داماد احمدي‌نژاد كه متني از سعید قاسمي در كانال خود با تيتر «سعيد قاسمي: علي مطهري، تريبون منافقين است» منتشر كرده است و در بيان دليل اين ادعاي كذب آورده است كه«علي مطهري تريبون منافقين و نمونه بارز نفوذ آمريكايي‌هاست. من از علي مطهري به خاطر نامه‌اي كه منتشر كرده تشكر مي‌كنم؛ چرا كه اگر قرار بود در هزاران تريبون سخنراني كنم تا انحراف فكري و انحراف عقلي اين جماعت را براي مردم ثابت كنم، به اين زيبايي كه خودشان ثابت كردند، نمي‌توانستم انجام بدهم. هرچقدر كه امثال علي مطهري بيشتر اظهارنظر كنند، مردم بيشتر با پشت صحنه اين افراد آشنا مي‌شوند و حقايق بيشتري از انحراف اين جماعت براي مردم روشن مي‌شود... آنچه سعيد قاسمي منتشر و احمد خورشيدي باز نشر كرده اتهام به علي مطهري در جايگاه نايب‌رئيس مجلس است. نكته قابل تامل در اين است كه مرز بين نقد و تخريب حتي به ميزان اندك برای اینها قابل اعتنا نيست و در كلمه به كلمه اين متن نشانه خشم هويداست. اما آيا از خود پرسيده‌اند كه در نهايت چنين هجمه‌هايی به نفع كيست؟ آيا انتخابات مجلس در حوزه تهران و انتخابات رياست‌جمهوري سال ۹۲ پاسخ مردم به اين بداخلاقي‌ها نبود يا شايد افشاي تخلفاتي كه گفته مي‌شود برخي از آنها در دولت قبل رخ داده است سبب واهمه نزديكان احمدي‌نژاد شده كه به اين شكل سعي در منحرف كردن اذهان دارند؟ به هر حال آنچه از سوي سعيد قاسمي نگاشته‌شده و احمد خورشيدي در كانال تلگرامي خود بازنشر كرده نشان از انصاف ندارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها