بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
تدبیر24:  امام خمینی(س) ما را از منجلاب جهل و بی خبری نجات داد و به سوی نور و سربلندی رهنمون کرد.امام راحل بصیرت افزایی و بیداری اسلامی،دشمن شناسی و استکبار ستیزی را برای ملت ایران به یادگار گذاشت.

جمع کثیری از پیش کسوتان جهاد و شهادت از سپاه حفاظت هواپیمایی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند امام عظیم الشان و شهدا در کنار بارگاه شریف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند تا بار دیگر عهد و پیمانی با امام شهدا بسته و از حق پاسداری کنند.

مسئول نمایندگی سپاه حفاظت هواپیمایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس و روز تکریم بازنشستگان هستیم امام خمینی(س)الگوی تمام عیاری برای همه ملت ایران هستند.امام راحل در ملاقات های خصوصی و عمومی که با خانواده ها داشتند،مقوله خانواده را به عنوان یک اصل و اساس بنیاد زندگی معرفی می کردند.

حجت الاسلام عابدین مرادی در ادامه بیان کرد:به طور قطع افرادی که در جامعه موفق هستند در خانواده هایی پرورش یافتند که والدین به موفقیت فرزندان اهمیت بسیاری می دادند.امام خمینی(س) برای خانواده،فرزندان و همسر مکرمه شان احترام خاصی قائل بودند و در همه مراحل زندگی الگوی خانواده شان بودند.

مرادی تصریح کرد:حرکت مهمی که امام خمینی(س)آغاز کردند یک سنت و فرهنگ والایی بود که مردم را به سمت ساده زیستی و زندگی بی آلایش و بی تکلف هدایت می کرد از این رو نسل جوان امروز باید به این سمت حرکت کند تا آرمان های امام راحل زنده شود و به یک زندگی ایده آل دست پیدا کنند.

وی بیان کرد:امام خمینی(س) ما را از منجلاب جهل و بی خبری نجات داد و به سوی نور و سربلندی رهنمون کرد.امام راحل بصیرت افزایی و بیداری اسلامی،دشمن شناسی و استکبار ستیزی را برای ملت ایران به یادگار گذاشت.

مرادی در ادامه گفت:آنچه که امام خمینی(س) امروز در جامعه به عنوان درس و پیام به یادگار گذاشته با کمترین خللی به دست نائب بر حق سپرده شده و مقام معظم رهبری با اقتداری که دارند این آرمان ها را حفظ کرده اند.

وی افزود:از خط مقدس امام خمینی(س) مقتدرانه پاسداری می شود و اگر دشمن امروز جرات نگاه چپ به ایران را ندارد مدیون عظمتی هستیم که امام و رهبری با فداکاری ها و ایثار در جامعه نهادینه کردند.تفکراتی که امام راحل داشتند تمام نقشه های دشمن را خنثی می کرد و هیچ وقت نتوانستند نقشه های شان را در کشور عملی سازند و ما باید برای پاسداری از آرمان های امام راحل همیشه در صحنه حضور داشته باشیم.

منبع:آستان
برچسب ها: تدبیر24 ، امام راحل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها