بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
همزمان با فرارسيدن هفته دفاع مقدس؛
  تدبیر24: در اين نمايشگاه عکس كه به همت پایگاه بسيج شهدای سایپا برگزار شد، تصاوير شهداي جنگ تحميلي، شهداي شركت سايپا و يادمانهاي آنان به نمايش درآمد.
در جريان برگزاري اين نمايشگاه دونفر از كارشناسان اتريشي صنعت خودرو، با حضور در اين نمايشگاه در گفت و گو با خبرنگار نارنجي ضمن ابراز شگفتي از ديدن تصاوير حماسه آفرينيهاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اقدام سايپا در گراميداشت ياد و خاطره فداكاري هاي شهدا و ايثارگران را ستودني توصيف كردند.
آنان در اين گفت و گو با بيان اين مطلب كه فضاي اين نمايشگاه و تصاوير به نمايش درآمده در آن بسيار تكان دهنده است اظهارداشتند: در كشور اتريش و ساير كشورهاي اروپايي مردم اطلاع چنداني از واقعيت هاي جنگ ايران و عراق ندارند و نميدانند كه در اين جنگ دولت بعثي عراق از تسليحات نامتعارف از قبيل سلاح هاي شيميايي، ميكروبي و بيولوژيكي استفاده كرده است.
يكي از اين كارشناسان اظهاركرد: براي مجروحين و خانواده شهداي اين جنگ واقعا متاسفيم كه اين همه سختي و مشقت را تحمل كردهاند و بسياري از عزيزان و فرزندان خود را از دست دادهاند و خوشحاليم كه امروز مردم ايران در امنيت و ثبات زندگي ميكنند.
وي افزود: در كشور اتريش پس از جنگ دوم جهاني هيچ جنگ ديگري رخ نداده و تجربه اين فضا و شرايط براي مردم كشور ما بسيار سخت و غيرقابل تصور است، همين امر موجب ميشود كه بيش از گذشته قدر وجود صلح و ثبات را در دنيا بدانيم و براي دستيابي به آن تلاش كنيم.
وي تصريح كرد: تصاوير موجود در اين نمايشگاه نشان ميدهد كه جنگ ايران و عراق در دهه 80 ميلادي، واقعيتهاي بسيار تلخي با خود به همراه داشته و افراد زيادي به دليل اين جنگ آسيب و لطمه ديدهاند.
ديگر كارشناس اتريشي بازديدكننده از اين نمايشگاه نيز در اظهارات خود گفت: آن طور كه شنيدهام جمعي از كاركنان شركت سايپا نيز در اين جنگ به شهادت رسيدهاند كه براي من بسيار تلخ و دردناك است.
وي افزود: ديدن تصاوير غواصاني كه به نظر ميرسد به اسارت درآمده و در حالي كه دست و پاي آنها بسته بوده به شهادت رسيدهاند، نشان ميدهد كه ايرانيها با فداكاري مثال زدني از امنيت و مرزهاي خود دفاع كردهاند كه جاي تقدير دارد.
وي گفت: ايران به عنوان كشوري كه يك جنگ بسيار دشوار با آسيبها و خسارات فراوان را پشت سر گذاشته امروز مبدل به يك سرزمين امن و با ثبات شده و صنعت خودروسازي و كارخانههاي بسياري را در خود جاي داده كه به صورت مستمر و منظم در حال توليد هستند، كه نشان مي دهد اين جامعه به سمت رشد و پويايي حركت مي كند.
گفتني است كارشناسان اتريشي بازديدكننده از اين نمايشگاه در خاتمه گفتوگو با خبرنگار نارنجي ابراز اميدواري كردند، روابط صنعتي ايران و اتريش بيش از گذشته توسعه يابد و دو طرف بتوانند در سايه همكاري مشترك به اهداف اقتصادي و توليدي خود در صنعت خودروسازي دست يابند.


پایگاه خبری و اطلاع رسانی :
www.sfateh.ir
عضویت در کانال اطلاع رسانی :
@sfateh_basijsaipa
برچسب ها: تدبیر24 ، دفاع مقدس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها